Σκέψεις

άμορφες μάζες


Το καλοκαίρι μας χτυπάει την πόρτα.

Η κρίση μας την χτύπησε και μπήκε και δεν λέει να φύγει αλλά μάλλον κουτσά στραβά θα την αφήσουμε να μας φυλάει το σπίτι.

Προσωπικά δεν με βλέπω να πηγαίνω διακοπές φέτος. Ακόμα και αν πάω θα πάω μια εβδομάδα και αυτή με μισή καρδιά.

Έχω πολύ καιρό να γράψω ένα λίγο ποιο προσωπικό ποστ. Κάποτε που δεν ήξερε κανείς τίποτα για μένα ήταν πολύ απλό και εύκολο. Τώρα με ξέρει και η κουτσή Μαρία.

Γενικά δεν με ενοχλεί, δεν κρύβομαι αλλά όσο αφορά πιο προσωπικά πράγματα έχουν την μαγεία τους να τα λες με τρόπο λες και απλά πετάς ντομάτες σε τοίχο, ελπίζοντας να τύχει να περάσει εκείνη την στιγμή κάποιος που σου την σπάει.

Στην τελική ο στόχος είναι η εγκεφαλική αυτό-οργάνωση και αυτό-διαχείριση. Μια άναρχη (χωρίς την συμμετοχή του εγώ μου), μια άμεση δημοκρατία των συνάψεων μου.

Μου αρέσουν τα όμορφα χαμόγελα.
Τα μάτια πάντα με τρόμαζαν.

Μου αρέσει πάντα η ωμή πραγματικότητα.
Με φοβίζουν οι προβλέψιμες συμπεριφορές.

Κάποια στιγμή στην πλατεία κάποιος μου είχε πει
«ε ρε πούστη όπου γυρνάω το κεφάλι μου ερωτεύομαι»

Εγώ γύρισα το κεφάλι και δεν είχα τίποτα. Δεν είδα καμία.

Ο κόσμος έγινε ένας άμορφος πηλός. Όλα τα χαρακτηριστικά του κόσμου μια μάζα. Μία μάζα με πολλά κοινά χαρακτηριστικά, μια μάζα με το ίδιο πρόσωπο.

Ίσως φταίει που ο κύριος λόγος που κατεβαίνω στην πλατεία δεν είναι να δω και να ερωτευτώ κόσμο. Είναι για να ονειρευτώ και να ερωτευτώ ένα μέλλον που θα ήθελα να συμμετέχω.

Η πλατεία όμως σιγά σιγά αδειάζει. Το μυαλό μου όμως σιγά σιγά γεμίζει.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

