Καθημερινότητα,Σκέψεις

παύση


Δεν μπορώ αυτή την συνεχή ροή εμετικών και μη γεγονότων επικαιρότητας. Δεν με ενδιαφέρει που αν και θα πάρω μερικές μέρες άδεια δεν θα πάω κανονικές διακοπές παρά ίσως σε φίλους από εδώ και από εκεί που έχω πάρα πολύ καιρό να δω. Δεν έχω ανάγκη να απεξαρτηθώ από το διαδίκτυο που είναι και τις μόδας τελευταία, όπως κάποτε κάναμε απεξάρτηση από την τηλεόραση.

Αυτό που θέλω μόνο είναι για 10-15 μέρες τον Αύγουστο εκεί στις μεγάλες ντάγκλες μαγικά να ησυχάσουν όλα. Δεν θέλω καινούρια νομοσχέδια που νομιμοποιούν τον μπάφο ή καταπατούν την ελευθερία του λόγου ή μετατρέπουν της αποφάσεις του λαού …σε συμβουλευτικό χαρακτήρα. Επ ουδενί να κλείσει η Βουλή βέβαια αλλά είμαι σίγουρος ότι έχουν και άλλες δουλειές να κάνουν από το να παίρνουν τα καμάκια και να τρυπάνε τους περαστικούς.

Στην αρχή της ανάρτησης έχω τρεις φωτογραφίες. Είναι μια κασέτα-δώρο-από την καλύτερη μου φίλη. Το συνηθίζαμε εκείνη την εποχή (νομίζω πρέπει να είναι γύρο στο 1998-9). Είχα σχεδόν ξεχάσει όμως το σήμα κατατεθέν της δουλειάς της (το παπί). Τακτοποιώντας εχτές την βρήκα και είπα να βγάλω κάποιες φωτογραφίες.

Αναπολώντας η κίνηση του να δώσεις μια κασέτα σε κάποιον με τραγούδια που αγαπάς, μου θυμίζει καλοκαίρι. Ακόμα και αν το εξώφυλλο θυμίζει φθινόπωρο. Άσε που το πιθανότερο είναι να μου την είχε δώσει όντως φθινόπωρο. Όμως μου θυμίζει εκείνα τα καλοκαίρια που καθόμασταν σε μια παραλία πάνω στα βότσαλα και το μόνο νέο ήταν κανένα κουτσομπολιό για τίποτα γκομενικά.

Η φωτογραφία με την κασέτα αμφιβάλω αν είναι αυτή με το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Δεν έχω και πλέον κασετόφωνο για να το διαπιστώσω. Αλλά ήταν μέσα στο κουτί.

Στο εν λόγω άτομο χρωστάω πολλά, περισσότερα από ότι μπορεί να πιστεύει και η ίδια. :) 14 χρόνια φιλίας.

Έτσι αυτές τις διακοπές θα πατήσω play, θα ανοίξω ένα βιβλίο, δεν έχει σημασία που θα βρίσκομαι … και θα προσπαθήσω να είμαι ήρεμα.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

