Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα,Σκέψεις

εκνευρισμός και ηρεμία


Η ώρα είναι περίπου 4 το πρωί ξύπνησα ιδρωμένος και με νευρά. Έχω νευρά την τελευταία εβδομάδα. Για άλλη μια φορά ξέρω πάρα μα πάρα πολύ καλά που οφείλονται. Προσπαθώ να μην ξεσπάσω κάπου, ακόμα και κυρίως στην πηγή προέλευσης τους. Μιας που η αιτία δεν ταυτίζεται με την πηγή. Η αιτία βρίσκεται κάπου στην μέση.

Έφτιαξα αυτό το διάγραμμα για να γίνω κατανοητός

Η ζωή είναι πολύ ενδιαφέρουσα όταν αρχίζεις να πετάς κύκλους. Πάντα το οπτικό αποτέλεσμα μας έκανε να βλέπουμε τα πράγματα πιο σφαιρικά και πιο αντικειμενικά.

Επιφανειακά είμαι πολύ ήρεμος άνθρωπος αλλά μέσα μου κρύβω πολύ θυμό.

——–

Σήμερα η μέρα είχε πολύ ενδιαφέρον. Πέρα από το ότι προσπαθούσα να μην ξεσπάσω σε κάνα δύσμοιρο. Είχα δύο εμπειρίες.
Και οι δύο στα ΜΜΜ.

Μερικές φορές απορώ αν είμαι ο μόνος που σχεδόν καθημερινά έχω να πω μια μικρή ιστορία από τα ΜΜΜ από την άλλη όμως από τότε που κυκλοφορώ με το ποδήλατο δεν πρέπει να μου κάνει εντύπωση γιατί ο κόσμος νιώθει μια μοναξιά και όταν αυτομάτως βλέπει κάποιον με ποδήλατο νιώθει για κάποιον ανεξήγητο λόγο μια οικειότητα. Λέει…να θα μιλήσω στο παιδί γιατί αφού έχει ποδήλατο σίγουρα θα θέλει να πει μια κουβέντα.

Εμένα αυτό με κάνει να ξεχνάω τον εκνευρισμό μου και να χαμογελάω.

Θα μπορούσα να πετάξω δύο καρδούλες εδώ. Γιατί είμαι άνθρωπος που του αρέσει να ακούει, να παρατηρεί αλλά κάποιες φορές θέλει και αυτός να συμμετάσχει. Ποτέ δεν έβρισκα όμως την αφορμή. Τώρα την βρίσκουν οι άλλοι. Όταν βλέπω κάποιον να ψιλό κοιτάει προς τα εμένα πάντως βγάζω με τρόπο τα ακουστικά από τα αυτιά για να το πιάσει ότι δεν ενοχλεί.

Σήμερα μου είχε πιάσει κουβέντα ένας 45άρης συνταξιούχος. Βρήκε στα 35 στην σύνταξη με αναπηρική και κάποια λεφτά που παίρνει από αυτόν που τον χτύπησε 10 χρόνια πριν.

Είχε ένα ατύχημα μετωπική με μια άλλη μηχανή, απρόσεχτος αυτός αλλά νόμιμος…στο αντίθετο ρεύμα ο άλλος και του σκοτωμού. Δεν ξέρω πως είναι να τρακάρουν 2 δίτροχα μετωπική αλλά σίγουρα αν μείνει κάποιος ζωντανός θα είναι θαύμα. Έτσι χτύπησε το κεφάλι του και έμεινε 6 μήνες φυτό. Μετά επανήλθε σιγά σιγά. Του πήρε πολλά χρόνια να κερδίσει τα δικαστήρια.

Μου είπε ότι μια από της μοναδικές αγάπες που είχε στην ζωή ήταν η ορειβασία και ότι αν ο άλλος των είχε αφήσει παράλυτο θα είχε πάρει ένα πιστόλι και θα του την είχε φέρει μέσα στο δικαστήριο. Τα χέρια του όμως διαλυμένα, κολλημένα όπως και όπως σαν lego. Βέβαια λειτουργούν οπότε μέσα στην ατυχία του ήταν πολύ τυχερός.

Ξεχάστηκα και πέρασε η ώρα και αν θέλω να είμαι ξεκούραστος το πρωί θα πρέπει να πέσω για ύπνο

——–

Τελευταίο ΡΕΣΠΕΚΤ στον σκύλο το πρωί που διέλυσε και ακινητοποίησε τον ΗΣΑΠ για 30 σχεδόν λεπτά. Ήταν πολύ αστείο μετά από ένα σημείο που ακουγόταν η ανακοίνωση «το τρένο θα παραμείνει ακινητοποιημένο λόγο τεχνικού προβλήματος» και δίπλα στις ράγες να τρέχουν 3 κυνηγώντας ένα σκύλο.

Ταλαιπωρηθήκαμε αλλά εύγε στο σκύλο. Να βλέπουν ορισμένοι γιατί κοστίζει 1.4 να πάρεις το τρένο.

Κλασσικό

2 thoughts on “εκνευρισμός και ηρεμία

  1. Πάλι καλά που έφτιαξες το διάγραμμα κι έγινες α-κατανόητος. Ευτυχώς, το κείμενο λύνει τον γρίφο με πολύ όμορφο τρόπο. Και ναι, οι «αστικοί» ποδηλάτες «είναι όλοι τους παιδιά μας».
    Καλές διαδρομές!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

