ότι νάναι,Ιστορίες ανθρώπων

Αλλαγές και φαντασιώσεις


Αλλάζει ο άνθρωπος;

Αν μου έκανες αυτή την ερώτηση στα 18 θα σου έλεγα ότι δεν αλλάζει με τίποτα. Θα σου έλεγα ότι δεν θα αλλάξω ποτέ.

Αν μου κάνεις αυτή την ερώτηση σήμερα 15 χρόνια αργότερα. Η απάντηση που θα λάβεις θα είναι ελαφρά διαφοροποιημένη. Ναι αλλάζει. Αλλάζει αυτά που ποτέ δεν του άρεσαν επάνω του. Αλλάζει σε αυτά πείσθηκε, με την πάροδο πολλών ετών, ότι είμαι ενοχλητικά. Όπως αλλάζει ελαφρώς και μια γάτα όταν την μαλώνεις με την εφημερίδα, για μια ζημιά που έκανε.

Ποτέ όμως δεν αλλάζει κάποιος σε σημεία που έχει μάθει να αγαπάει στον εαυτό του. Μπορεί να ωριμάζουν και να δημιουργούν περίπλοκες ρίζες και να γερνάνε αλλά η βάση εξακολουθεί να είναι μονίμως η ίδια.

Οι αλλαγές που έχω επιφέρει στον εαυτό, μου είναι το ότι έμαθα ότι δεν χρειάζεται να μιλάω ακατάπαυστα αλλά αντιθέτως να μάθω να ακούω. Ίσως πέρασα από το ένα άκρο στο άλλο αλλά με κάνει να νιώθω πολύ άνετα. Βέβαια η ανάγκη να μιλήσω στον τοίχο υπάρχει ακόμα.

Έμαθα να δέχομαι και να ερωτευόμαι ανθρώπους για τα ελαττώματά τους. Αν μπορείς να αγαπήσεις όλα αυτά που δεν σου αρέσουν σε κάποιον. Τα υπόλοιπα ωχριούν.

Ένας άνθρωπος που θα διαφθαρεί και θα αλλάξει και θα γίνει αγνώριστος θα είναι κάποιος που μέσα του πάντα ήθελε να του δοθεί αυτή η ευκαιρία. Είναι μια ακόμη φαντασίωση.

Οι φαντασιώσεις παίζουν μεγάλο ρόλο στις αλλαγές που ήμαστε διατεθειμένοι να πραγματοποιήσουμε.

Όλοι δημιουργούμε ιστορίες στο μυαλό μας. Πλάθουμε καταστάσεις και προσπαθούμε να δούμε πόσο άνετοι είμαστε με αυτές.

Μια φαντασίωση που είχα από μικρός και συνεχίζω να έχω είναι ότι έχω υπερδυνάμεις, κυρίως ότι μπορώ να κουνήσω πράγματα με το μυαλό μου καθώς και λίγες φορές να διαβάσω το μυαλό των άλλων (πράγμα για το οποίο ποτέ δεν ένιωθα άνετα). Τυπική φαντασίωση από την μία. Το θέμα είναι ότι επειδή δεν μου άρεσε ποτέ να είμαι ο μόνος που είχε υπερδυνάμεις (ναι είναι βαρετό να είσαι διαφορετικός και μόνος) πάντα προσθέτω το στοιχείο της μεταδοτικότητας δυνάμεων. Έτσι πάντα ήθελα στις φαντασιώσεις μου να κολλάω φίλους και γνωστούς δυνάμεις και να φτιάχνω ιστορίες. Βέβαια οι δυνάμεις τους ήταν συνήθως ίσες με τις δικές μου. Οι μόνοι άνθρωποι που είχαν μεγαλύτερες δυνάμεις από εμένα ήταν αυτοί που της είχαν κολλήσει μέσα από ένα φιλί.

Ως τώρα έχω κολλήσει 4 ανθρώπους. Δεν ήταν μια συχνή φαντασίωση μιας που πρέπει να είσαι πάντα προσεχτικός που πρέπει να δίνεις μεγαλύτερες δυνάμεις από αυτές που κατέχεις. Πολλές φορές δούλευαν και συνδυαστικά. Ίσες όταν ήμασταν χώρια μεγαλύτερες όταν ήμασταν μαζί.

Από ψυχολογικής άποψης οι ερμηνείες νομίζω πως είναι αρκετά απλές. Δεν είναι παράξενο ότι δηλώνουν μια μοναξιά. Μια μοναξιά σε ένα επίπεδο διαφορετικό όμως από αυτό της σαρκικής επαφής.

Καλώς ήρθες στην ομάδα μας.

Αυτή η φωτογραφία είναι από το πρώτο μου halloween στην Αγγλία

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

