Σκέψεις

δοκιμαστική στροφή


Πάει μια εβδομάδα που έχω να γράψω κάτι σε αυτό το blog, παρά τα όσα συμβαίνουν τριγύρω μας. Θα μου πείτε δεν είναι και η πρώτη φορά που έχεις τόσο καιρό να γράψεις. Ίσα ίσα είναι συνηθισμένο φαινόμενο.

Αυτή την στιγμή το σκέφτηκα λίγο διαφορετικά το θέμα. Πλέον ο κόσμος είναι αρκετά συνειδητοποιημένος και οι πηγές εναλλακτικής πληροφόρησης ειδικά για πράγματα της επικαιρότητας είναι ατελείωτες, όσο αφορά την ελληνική «μπλογκόσφαιρα».

Φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω να γράφω, αυτό θα ισοδυναμούσε στο να κόψω την αυτό-ψυχανάλυση μου. Απλά αποφάσισα να ξεκινήσω δοκιμαστικά ένα ιστολόγιο στα αγγλικά με θέματα της επικαιρότητας και την άποψη μου περί αυτών. Γιατί καλό είναι να διαβάζει και κάποιος ξένος και τις απόψεις των απλών ανθρώπων. Έχω βαρεθεί να είμαστε οι κακοί του πλανήτη που το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να τεμπελιάζουμε και να τον καταστρέψουμε οικονομικά (ειρωνεία)

Το έκανα όσο λυτό γινόταν και το url το είπα systemfailedme και τον τίτλο system failed the world as well. Ήταν έμπνευση δέκατου δευτερολέπτου αλλά μου άρεσε πολύ.

Καλή χώνεψη

http://systemfailedme.wordpress.com/

 

Κλασσικό

3 thoughts on “δοκιμαστική στροφή

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

