Ιστορίες ανθρώπων,Καλλιτεχνικά

επιλέγοντας τον θάνατο


Εχτές, μια πολύ καλή μου φίλη, μου έστειλε ένα σύνδεσμο με ένα βίντεο.

Ο Terry Pratchet είναι ένας από τους αγαπημένους μου συγγραφείς. Έχω ήδη διαβάσει 20 βιβλία από το discworld καθώς και τα dark side of the sun και nation και σκοπεύω σιγά σιγά να τα τελειώσω και τα υπόλοιπα.

Ο Terry Pratchett 3 χρόνια πριν διαγνώστηκε με την νόσο του Alzheimer και παρόλα αυτά έχει γράψει 3 βιβλία από τότε. Πλέον δεν μπορεί να γράφει ο ίδιος, έτσι έχει έναν βοηθό.

Πριν 2 χρόνια έλεγε ότι δεν είναι τόσο άσχημα και το είχε περιγράψει «σαν να σε έχουν στοιχειώσει ξωτικά». Πλέον σκέφτεται να βάλει ένα τέλος στην ζωή του. Έτσι γυρίστηκε ένα ντοκιμαντέρ το «choosing to die» όπου ο ίδιος ο Terry Pratchett εξερευνά αυτή την δυνατότητα.

ότι και να αποφασίσει το έργο του σίγουρα θα μείνει αθάνατο.

Κλασσικό

7 thoughts on “επιλέγοντας τον θάνατο

  1. Like μόνο και μόνο επειδή έχεις διαβάσει 20 βιβλία του! Εγώ έχω διαβάσει μόνο ένα το «Going Postal» και έχω ενθουσιαστεί μαζί του!

    Είναι πάντως πολύ λυπηρό και τραγικό και μόνο η σκέψη για ευθανασια. :-/

    • Δεν είμαι κατά της ευθανασίας για να είμαι ειλικρινής. Βέβαια είναι κάτι το οποίο δεν με εκφράζει και δεν θα το έκανα ποτέ. Το λέω εκ εμπειρίας γιατί κάποτε είχα αντιμετωπίσει ένα σοβαρό πρόβλημα αλλά στάθηκα τυχερός. Αλλά από την άλλη δεν μπορώ να απαγορεύσω σε κάποιον να κάνει ότι θέλει με το σώμα του. Ιδιαίτερα σε μια αρρώστια στην οποία δεν μπορείς να λειτουργήσεις σε νοητικό επίπεδο.

  2. Ούτε εγώ είμαι κατά της ευθανασίας, πιστεύω στην αυτοδιάθεση του καθενός, αν και αντιλαμβάνομαι ότι θα πρέπει να καλύπτεται από κάποιες ασφαλιστικές δικλείδες. Πάντως δεν μπορώ να βάλω τον εαυτό μου στην θέση τους. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα ποτέ να κάνω αυτό που επιλέγουν….

  3. Ο/Η VeganLou λέει:

    Γιατί δεν αυτοκτονεί? Ακόμα και το αν θα πεθάνει κάποιος πρέπει να περνάει μέσα από διαδικασίες και νομοθεσίες? Τον καταλαβαίνω αλλά υπάρχουν δισεκατομμύρια άτομα σε αυτόν τον κόσμο που πεθαίνουν βασανιστικά ενώ θέλουν να ζήσουν για να χάσω μια ώρα να δω ολόκληρο το βίντεο! :P

    • Διότι ο άνθρωπος όσο μπορεί να γράφει θέλει να συνεχίσει να ζει. Δεν έχει καμία μανία με τον θάνατο (εκτός από τα βιβλία που, όπου είναι περισσότερο κωμική φιγούρα).

      Έψαχνε έναν νόμιμο τρόπο όταν τελικά δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με το περιβάλλον να βάλλει ένα τέλος στην ζωή του. Αλλά τελικά ενώ υπάρχουν τρόποι να πεθάνεις νόμιμα και όσο έχεις τα «λογικά» σου, δεν υπάρχει τρόπος αφού τα χάσεις.

    • @VeganLou Στο βίντεο αναφέρει ξεκάθαρα ότι οι αυτοκτονίες αφήνουν τον στενό σου οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον σε πολύ κακή κατάσταση και προφανώς θέλει να το αποφύγει αυτό.

      @elasticrash

      Δεν έχει καμία μανία με τον θάνατο (εκτός από τα βιβλία που, όπου είναι περισσότερο κωμική φιγούρα)

      :lol: :lol: :lol: Θεϊκή φιγούρα ο θάνατος στα βιβλία :D

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

