Επικαιρότητα

καφρίλες


Τις τελευταίες μέρες αποφάσισα να δώσω μια ευκαιρία στο βρετανικό  the office μιας όπως πολλοί γνωστοί μου λένε ότι αφού μου αρέσει το βρετανικό χιούμορ θα μου αρέσει και η σειρά.

Είδα δύο seasons αν και γενικά ήθελα να σταματήσω να το βλέπω από το 3ο επεισόδιο. Δεν είναι ότι δεν είναι καλό, αν σου αρέσουν οι καφρίλες δηλαδή. Απλά εγώ δεν μπορούσα ποτέ να ανεχτώ καφρίλες. Δεν μπορώ να γελάσω με αυτές. Πάντα με ενοχλούσαν.

Βέβαια ακόμα χειρότεροι από τους τύπους που νομίζουν ότι είναι αστείοι και όλοι γελάνε μαζί τους, είναι αυτοί που δεν έχουν ούτε ένα ψήγμα χιούμορ και απλά τολμάνε και κάνουν «αηδίες» που κανείς άλλος δεν τολμάει.

Το πιο απλό παράδειγμα που μπορώ να βρω, είναι ότι αν και μου αρέσει πολύ η ελληνοφρένεια, πιάνω τον εαυτό μου πολλές φορές σε φάρσες του Αποστόλη να χαμηλώνω ή και να κλείνω τον ήχο. Τα πραγματικά αστεία μου αρέσουν, όσο αφορά τις καφρίλες, ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Είναι ένα είδος αμυντικού μηχανισμού.

Και αυτό μας φέρνει στην μοναδική φορά που έχω δείρει άνθρωπο στην ζωή μου. Όταν κάποιος θεώρησε αστείο να κλωτσήσει την γάτα μου. Υπήρξε και μια ακόμα παραλίγο φορά (δεν πέσαν μπουνιές) που είχε πηδήξει κάποιος από το παράθυρο της κουζίνας όταν ήμουν στο στρατό,μάγειρας, και προσπάθησε να βουτήξει ένα κοτόπουλο. Επειδή του είχα πει ότι δεύτερη μερίδα παίζει μόνο αφού φάνε όλοι.

Έχω πολύ υπομονή σε πολλά θέματα και καθόλου σε άλλα. Δεν έχω καθόλου στις καφρίλες και αντιδρώ απρόβλεπτα.  Δεν έχω καθόλου όταν μου καταπιέζουν τον εαυτό και την λογική μου.

Γι’ αυτό τελικά είμαι τόσο μόνος άνθρωπος.

Λατρεύω τις φωτογραφίες από σιδηροδρομικούς σταθμούς ακόμα και αν είναι από αυτών του Ταύρου.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

