Επικαιρότητα

φωτογραφία: fujifilm x10


Λίγα πράγματα μας ενθουσιάζουν, ελάχιστα μας δημιουργούν πάθος και πολλά μας απογοητεύουν «σε αυτή τη ζωή» όπως λένε ορισμένοι (λες και θα έχουμε και άλλη). Καθώς την διασχίζουμε πράγματα προστίθενται και μερικές φορές αφαιρούνται και από τις τρεις λίστες.

Ένα από τα δικά μου πάθη (πέρα τις ποδηλασίας που είμαι σίγουρος σας έχω πρήξει για τα καλά) είναι ένα που είχε καταλαγιάσει για αρκετό καιρό, η φωτογραφία.

Είχε καταλαγιάσει διότι η προηγούμενη φωτογραφική μηχανή που είχα πάρει το 2004, μια Nikon D70 έχει κάποια μικρο προβληματάκια καθώς και έχει χαλάσει εντελώς ο ένας από τους δύο φακούς που είχα. Δεν μπορώ να παραπονεθώ, κράτησε αρκετά χρόνια. Πάνε 8 χρόνια το σώμα λειτουργεί ακόμα (αν και πρέπει να την ανοιγοκλείσεις 2-3φορές, τον τελευταίο χρόνο αυτό) ο 50mm θόλωσε και είναι για πέταμα από το 2009 και έτσι είχα μείνει με ένα 70-300mm που είχα πάρει το 2005. Ο 70-300mm αν και σε άριστη κατάσταση είναι σχεδόν τηλεφακός βαρύς και άβολος στο να βγεις έξω να πάρεις φωτογραφίες. Παρόλα αυτά κουτσά στραβά την χρησιμοποιούσα. Ήρθε όμως η ώρα να την αντικαταστήσω. Αυτή την φορά όχι με DSLR.

Τρέχω σε πορείες, ποδηλατοβόλτες από εδώ από εκεί και ούτε μια DSLR βολεύει (δεν είμαι και δημοσιογράφος για να έχω, μικρές πλέον, ελπίδες για να την γλιτώσω) αλλά ούτε η φωτογραφική του κινητού, που μέχρι να βγάλεις φωτογραφία σώθηκες και δεν ξέρεις αν θα βγει και καλή.

Έτσι, πουλώντας κάποια πράγματα και βάζοντας κάτι λεφτά στην άκρη (ευελπιστώ να πουλήσω και τον 70-300mm) πήρα την fujifilm x10 ή όπως μου είπε ο φωτογράφος (συμπαθέστατος άνθρωπος) το φτωχό αδελφάκι της fujifilm x100.

fujifilm x10 (από κινητό)

fujifilm x10 (από κινητό)

Η κάμερα έχει 12 Mp. Έχει αρκετά μεγαλύτερο αισθητήρα από μια συνηθισμένη compact κάμερα 2/3′ που σημαίνει ότι έχεις μεγαλύτερο έλεγχο στο βάθος πεδίου. Έχει φακό 28-112mm F2.0-2.8. Τραβάει φωτογραφίες raw (από τους πιο σημαντικούς λόγους που κατέληξα σε αυτή) και μπορεί να τις «εμφανίσει» από το μενού της. Καθώς και μπορείς να έχεις χειροκίνητο έλεγχο σε όλα τα στοιχεία της μηχανής.

Δεν αλλάζω πολύ συχνά φωτογραφικές μηχανές…ποιος ο λόγος άλλωστε. Αυτή είναι η τέταρτη στην ζωή μου. Μια με φιλμ και 3 ψηφιακές.

Την έχω μόνο μια μέρα οπότε δεν μπορώ να κάνω καμία κριτική της προκοπής. Διάβασα και το έψαξα πολύ είδα ότι πέρα από αυτά που με ενδιαφέρουν έχει χιλια-δυό καλούδια που δεν έχω προλάβει να εξερευνήσω.

Έτσι το μόνο που θα βάλω είναι τις πρώτες μου φωτογραφίες σε χαμηλή ανάλυση μιας που τα ιστολογία δεν ενδεικνύονται για 6-7mb εικόνες.

Δυστυχώς όταν βάζεις φωτογραφίες σε gallery βάζει όλες τις εικόνες της ανάρτησης οπότε αγνοήστε την πρώτη. Ευκαιρία να γεμίσω και τις αναρτήσεις με φωτογραφίες μου.

 

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

