Καθημερινότητα

Καλές γιορτές – χριστουγεννιάτικο τραπέζι


Χρόνια σας πολλά

Σήμερα ήθελα να γράψω για το χτεσινό χριστουγεννιάτικο alleycat race καθώς και το πάρτι που ακολούθησε, εμπλουτισμένο με φωτογραφίες αλλά σαν γνωστός μπούφος ξέχασα να πάρω την μπαταρία της φωτογραφική μηχανής μαζί μου.

Κάποιες φωτογραφίες βρίσκονται στο blog των λοκαλ/athens εδώ και φαίνομαι και σε μία, είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα εμφανιστούν εκατοντάδες. Απλά πρέπει ο κόσμος να σηκωθεί και να πιει έναν καφέ πρώτα, μετά να κάτσει να τις ξεδιαλέξει κτλ κτλ.  Προσωπικά είναι ένα από τα events γεγονότα και πάρτι που έχω πάει ποτέ.

Αντί αυτού θέλω να γράψω για το οικογενειακό τραπέζι.

Εχτές ύστερα από πολλά χρόνια μαζεύτηκε το σόι για χριστουγεννιάτικο τραπέζι, μου είχαν φτιάξει και ξεχωριστό φαγητό (επειδή δεν τρώω κρέας, άσε που και να έτρωγα γαλοπούλα δεν θα έτρωγα ποτέ). Κάποια ξαδέλφια είχα να τα δω μια δεκαετία τουλάχιστον είναι αρκετά περίεργο πως εξελίσσεται κάποιος άνθρωπος που μικρός είχες πολύ καλές σχέσεις μαζί του.

Σε Γενικές γραμμές ήταν ένα φωνακλάδικο event αλλά μπορώ να ομολογήσω ότι ήταν ένα γεγονός το οποίο το επιζητούσα, πάντα διάβαζα για οικογενειακά τραπέζια αλλά ήταν κάτι που σπάνια ζούσα (το εγώ, ο αδελφός μου και η μάνα μου δεν πολύ μετράει για γεγονός). Γενικά σαν σόι είμαστε λίγο αποκομμένοι, μπορεί η μάνα μου με τις αδελφές τις να τα λένε από εδώ και από εκεί, αλλά όσο αφορά και τα ξαδέλφια δεν ξέρω καν πως καταφέρανε να κανονίσουν κάτι τέτοιο και μάλιστα με 30% συμμετοχή, είναι πραγματικά κορυφαία στιγμή.

Το μόνο αρνητικό ήταν οι αγριοφωνάρες ορισμένων, ειδικά της μιας εξαδέλφης και του άντρα της που μιλάγανε, (να σημειωθεί αυτό το μίλαγαν, σε φάση «δώσε μου το ποτήρι ή το πιπέρι πχ») λες και ήταν 12 δωμάτια απόσταση. Σε σημείο που δεν ξέρω αν τα αυτιά μου σήμερα βουίζουν από το χτεσινό πάρτι ή από τις αγριοφωνάρες αυτών τον δύο.

Και επειδή πραγματικά ήθελα να βάλω μια φωτογραφία….θα βάλω το τραπεζομάντιλο της θείας (το οποίο λερώθηκε και με κρασί στο τέλος) σε macro.

πλεκτό τραπεζομάντιλο

πλεκτό τραπεζομάντιλο

Μπορεί γενικά να έχω τα Χριστούγεννα χεσμένα, αλλά το να λες χρόνια πολλά και καλά είναι κάτι που πάντα μου άρεσε. Βέβαια και αυτά σπανίως έρχονται από μόνα τους.

—-

και κάτι άσχετο έτσι επειδή μου ήρθε και επειδή γουστάρω απλά να το πω…την προηγούμενη μέρα είδα στον ύπνο μου μια καλή μου φίλη που ήρθε με ένα κανό (κακός συνειρμός εδώ) να με σώσει. Θυμάμαι της είπα μπορεί να μην ξέρω να κολυμπάω αλλά σε εμπιστεύομαι.

Κλασσικό

5 thoughts on “Καλές γιορτές – χριστουγεννιάτικο τραπέζι

  1. προφανώς δεν θα απαντήσω από εδώ για να μην καρφωνόμαστε χοχοχοχο :P αλλιώς θα έριχνα το θάψιμο της αρκούδας….ο αγώνας γάμησε πάντως…τι κάνεις Ταϊλάνδη; διακοπές; χρόνια πολλά και όλας.

  2. Είναι κακό να βλέπεις κανό στον ύπνο σου ??? :shock:

    Αθάνατη Ελληνική Οικογένεια με τα ντεσιμπέλ, τις θερμίδες και τη σταυροβελονιά σου ! Είναι το δεύτερο πράγμα που θα επιζήσει μετά τις κατσαρίδες σε περίπτωση πυρηνικού πολέμου . Τα σεμεδάκια δε, είναι το τελευταίο πράγμα που θα λιώσει .

    Χρόνια Πολλά !!

    ( τώρα που ξανάρχισα να μπαινοβγαίνω στα blogs θα τα λέμε συχνότερα )

    • γενικά δεν πολύ-πιστεύω στα όνειρα. Αλλά τις λίγες φορές που δεν μπορώ να εξηγήσω κάτι σκάβοντας το υποσυνείδητο ρίχνω μια ματιά σε έναν ονειροκρίτη. Όλες οι ερμηνείες δεν είναι παρά μια κωμική παρερμηνεία.

      Ο κακός συνειρμός είναι ότι όταν πλέον κάποιος μιλάω για κανό…συνήθως σκέφτεται τον ΓΑΠ. Όσο για τον ονειροκρίτη μαλακίες έλεγε….αν είσαι μόνος (που δεν ήμουν) είναι όλα ανθηρά…αν είσαι με παρέα θα σου βγάλει το λάδι (και εδώ που τα λέμε η συγκεκριμένη παρέα δεν πάνα κοπανιέται στον βράχο σαν χταπόδι, το λάδι δεν μου το βγάζει)

      Όσο για τις οικογενειακές στιγμές, μπορεί να ακούγονται κάπως συνηθισμένες για μένα όμως είναι πρωτόγνωρες :)

      χάρηκα που πέρασες μια βόλτα από το «τσαρδί μου»

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

