Καθημερινότητα,Σκέψεις,Φωτογραφία

γιορτή


Αυτή την εβδομάδα έχω πάρει άδεια από την δουλειά, κάτι που πραγματικά χρειαζόμουν μιας που τις 2 μέρες τις σπατάλησα στον ύπνο. Μια επένδυση που έπιασε τόπο για τα καλά και ήδη διακρίνω τα θετικά της αποτελέσματα. Και όσο αφορά την διάθεση μου αλλά και τις αντοχές μου.

Πέρα από το alley cat το Σαββάτο το βράδυ όπου μπορείτε να δείτε ακόμα περισσότερες φωτογραφίες στο επίσημο flickr account της ομάδας λοκαλ/athens της τελευταίες 2 μέρες έχω γράψει αρκετά χιλιόμετρα. Ξυπνάω με όρεξη και οργώνω τους δρόμους. Την τρίτη λόγο της γιορτής μου και μιας που δεν μπόρεσα να μαζέψω τους φίλους μου όλους μαζί, τους πήρα με την σειρά από το πρωί εξερευνόντας κάθε άκρη της Αθήνας και του Πειραιά με το ποδήλατο.

Πειραίας

Πειραιάς

Σήμερα είδα κάποιους ακόμα ανθρώπους που δεν πρόλαβα να δω εχτές, και αύριο θα δω και κάποιους ακόμα. Μπορεί στις γιορτές να λένε ότι πρέπει να σε θυμηθούν οι άλλοι αλλά όλα αυτά είναι βλακείες. Τα πράγματα τελευταία είναι τόσο χαοτικά που οι τυπικότητες πολλές φορές είναι πολυτέλεια. Μπορεί τα δώρα να λείπανε από τις φετινές γιορτές αλλά η χαρά που σου δίνουν οι άλλοι είναι ανεκτίμητη.

κανέλα

κανέλα

Σε κάτι τέτοιες μέρες πάντα κοιτάω και το τι «έσιαχνα» στο παρελθόν, το ιστολόγιο κατά ένα τρόπο δρα σαν ένα ντοσιέ από μνήμες και σκέψεις.

Έτσι το 2008 έφτιαχνα brownies,

το 2009 μάλλον ήμουν τσαντισμένος

το 2010 απορούσα γιατί το 2009 ήμουν τσαντισμένος

Επιπλέον επειδή ο ενθουσιασμός μου για την φωτογραφία καθώς για την καινούρια μου φωτογραφική μηχανή για την ώρα είναι ανεξάντλητος, βγάζω ότι βλακεία (και μη) μου κατεβαίνει. Οπότε βάζω 4 φωτογραφίες από σήμερα (ότι δεν έχει πρόσωπα βασικά, μην εκθέσουμε και κανέναν).

λουλουδάκια

λουλουδάκια

λεπτομέρια λουλουδιών

λεπτομέρια λουλουδιών

 

μπροστινό κέντρο

μπροστινό κέντρο

Κλασσικό

3 thoughts on “γιορτή

  1. Παράθεμα: To διακριτικό έργο της φιλανθρωπικής μας ομάδας | Φιλανθρωπική Ομάδα «Οι Φίλοι Μας» – Charity Team "Our Friends"

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

