Καλλιτεχνικά,Σκέψεις

Εγκώμιο του βιβλίου


Φέτος πήρα την απόφαση να ξανά ξεκινήσω το διάβασμα. Από περίπου ένα βιβλίο το μήνα το 2010, το 2011 διάβασα μόνο 4. Και τα 4 βιβλία ήταν από την σειρά discworld του Terry Pratchett. Η αφορμή της απόφασης αυτής ήρθε μαζί με ένα δώρο. Η μανία μου για το ποδήλατο ήταν η αφορμή και για την επιλογή της. Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω πόσο θα μου αρέσει ένα βιβλίο με θέμα το ποδήλατο, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το διαβάσω.

Σε γενικές γραμμές δεν μου αρέσει να αφήνω αδιάβαστα βιβλία και το 2011 άφησα 3 (και άλλα 3, ντρέπομαι να το πω, αδιάβαστα από το 2010).  Σπάνια βάζω στόχους  επειδή συνήθως τους καταπατάω αλλά φέτος θα κάνω μια εξαίρεση. Δεν μου αρέσει καθόλου η αίσθηση της αθέτησης μιας υπόσχεσης ακόμα και είναι από εμένα προς τα εμένα. Αυτή την φορά όμως, θα βάλω αυτό τον μικρό στόχο, στον οποίο ευελπιστώ ότι θα σταθώ στο ύψος του.

εγκώμιο του ποδηλάτου

εγκώμιο του ποδηλάτου

Έτσι άνοιξα το βιβλίο-δώρο και διάβασα μια σελίδα, την έβγαλα και φωτογραφία. Πιστεύω ότι πρέπει να είναι καλό.

Η Σελίδα που διάβασα

Η Σελίδα που διάβασα

Παρόλα που είναι ένα μικρό βιβλίο (μετά βίας φτάνει της 100 μικρές σελίδες, με μεγάλα γράμματα) και θα μπορούσε να διαβαστεί σε μια ημέρα αποφάσισα να το βάλω στην άκρη και να πιάσω αυτά που είχα αφήσει στην άκρη το 2010.

Έτσι ξεκίνησα το ark του Stephen Baxter, ένα βιβλίο που μου το είχα πάρει δώρο στα γενέθλια μου το 2010 και είχε μείνει από τότε άθικτο στην βιβλιοθήκη. Δεν έχουν περάσει καλά καλά 3 μέρες και κοντεύω να το τελειώσω. Πάντα μου άρεσε ο Stephen Baxter και δεν ξέρω γιατί το είχα παραμερίσει. Αν δει κάποιος αυστηρά αυτό το βιβλίο ίσως θα του θυμίσει της γνωστές ρηχές ταινίες καταστροφής του Hollywood. Βέβαια μια τέτοια ταινία δεν θα ήταν ικανή να γεμίσει 500 σελίδες. Έτσι το ζουμί βρίσκεται στους χαρακτήρες, την μηχανική πίσω από την φυσική καταστροφή (για όσους έχουν διαβάσει Baxter καταλαβαίνουν τι εννοώ) καθώς και στην απεγνωσμένη προσπάθεια σωτηρίας του ανθρώπινου είδους.

Η υπόθεση όπως δηλώνει και το εξώφυλλο έχει να κάνει με την κιβωτό. Ο πλανήτης έχει πλημμυρίσει, κάποιοι σκέφτονται υποβρύχιες πόλεις, άλλοι πλωτές και οι πιο τολμηροί μια απόδραση στα άστρα….

Stephen Baxter - ark
Stephen Baxter – ark
Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

