Σκέψεις,Φωτογραφία

βρεγμένες αναμνήσεις


Πόσο εύκολο είναι τελικά κάποιος από την απόλυτη ηρεμία και μια σχετική χαρά να περνάει σε μια κατάσταση με συνεχή νεύρα και απογοήτευση. Ο λόγος αυτής της ψυχολογικής μετάβασης, ουσιαστικά ανύπαρκτος.

Άλλες φορές μπορεί να είναι η έλλειψη ενός χαμόγελου που τόσο πολύ αναζητούσες ύστερα από μια κουραστική ευβδομάδα. Άλλες φορές η δυσκολίες του να δεις μια αγαπημένη φίλη. Άλλες φορές και τα δύο μαζί.

Αυτά τα έγραψα μέσα σε 20 λεπτά, το μεσημέρι, αναμένοντας, να ολοκληρωθεί, μια δέσμη λειτουργιών στον υπολογιστή μου.

Αυτά τα σκεφτόμουν μέχρι που βγήκα στην βροχή, ξεκινώντας την δική μου οδύσσεια επιστροφής στα πάτρια εδάφη. Περπάτησα περίπου 4 χιλιόμετρα, φορώντας αδιάβροχο, κρατώντας ομπρέλα και κουβαλώντας στον ώμο το ποδήλατο. Τα 3.5 πρώτα χιλιόμετρα κατάφερα να τα βγάλω σχετικά στεγνός, κάνοντας πετάλι λίγο στα στενά όπου τα κτήρια κόβανε την βροχή, και περπατώντας στα ανοιχτά.

Η ηχητική επένδυση απαραίτητη σε αυτό το βρεγμένο επιμνημόσυνο βάδισμα και τι καλύτερο από την μουσική επένδυση του tron.

Έφτασα στο σταθμό, το τρένο ήδη στην αποβάθρα. Ήμουν σίγουρος ότι το είχα χάσει αλλά ο οδηγός μου έκανε νόημα να τρέξω. Μπήκα έβγαλα κουκούλα και καπέλο και απέναντι μου άλλος ένας τύπος και αυτός με ποδήλατο, και το ίδιο μούσκεμα με εμένα. Είχα μια ευχάριστη συζήτηση δεν κατάλαβα καν πως έφτασα στον προορισμό μου.

Φτάνοντας οι ουρανοί άνοιξαν στα δύο. Το νερό με τους κουβάδες δεν είναι καν αρκετό για να περιγράψει τι γινόταν. Περπατώντας με το νερό ως την γάμπα για περίπου 5 λεπτά αρχικά έκλεισα τα μάτια μου για μερικά δευτερόλεπτα και θυμήθηκα κάτι διακοπές που είχα κάνει στην Λευκάδα το 2004 όπου περπάταγα στην άκρη της αμμουδιάς βρέχοντας τα πόδια μου.

Μετά επέστρεψα στην βρεγμένη πραγματικότητα και στην θλίψη που μου είχε αφήσει η απερχόμενη εβδομάδα

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

