Επικαιρότητα

συναισθήματα χαμογελαστής καταστροφής


Η παρασκευή ήταν μια από τις ελάχιστες φορές που προτίμησα, αντί να κατέβω στην πορεία και να συμμετέχω στην απεργία, να πάρω το ποδήλατο και να πάω στην δουλειά. Για την ακρίβεια έκατσα και κάτι λιγότερο από 2 ώρες παραπάνω. Το βράδυ δε, δεν πήγα καν στην μικρή ποδηλατική βόλτα που συνηθίζω και συμμετάσχω.

Ο λόγος για αυτή την μικρή αποχή από την πραγματικότητα είναι ότι συμπάθησα κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Κάτι το οποίο δεν μου συμβαίνει ιδιαίτερα συχνά (ίσως 1 φορά το χρόνο). Ο ενθουσιασμός όμως κάποιες φορές είναι μονόπλευρος και με ενοχλεί πολύ αυτός ο συνδυασμός του ενθουσιασμού μου σε σχέση με την αντιστρόφως ανάλογη έλλειψη ενθουσιασμού του αντίδικου προσώπου. Οπότε κάνω τρία βήματα πίσω, στο σκοτάδι, σιωπώ και αναμένω τα μαγευτικά χρώματα της ανατολής.

Το Σαββάτο, ξύπνησα σχετικά αργά, έκανα μια δουλίτσα που είχα, σχετικά βιαστικά  και πέρασα μια βόλτα από κέντρο. Πλήρης απογοήτευση.

Την Κυριακή ξύπνησα, το ίδιο αργά, με μια μεγαλύτερη απογοήτευση και ένα ποτάμι να κυλάει γαλήνιο στο δρομάκι κάτω από το σπίτι μου. Είχα όμως αποφασίσει ότι ακόμα και αν χρειαστεί βάρκα θα κατέβω κέντρο έστω και για λίγο. Για καλή μας τύχη (ή κακή μας μιας που μια ελαφριά βροχούλα θα βοηθούσε με τόσα δακρυγόνα) άνοιξαν οι ουρανοί και βγήκε ένας μαγευτικός καταγάλανος ουρανός.

Το κέφι στα ίδια επίπεδα όπως και όλη την απερχόμενη εβδομάδα.

Έτσι ξεκίνησα κάπως μουρτζούφλης. Με το που έφτασα όμως έφτασα στο σταθμό του ΗΣΑΠ και είδα έναν απίστευτο πανικό από κόσμο κάθε ηλικίας, έσκασα ένα χαμόγελο. Και τι που περίμενα 3 τρένα για να καταφέρω με το ζόρι να μπω μέσα στριμωγμένος σαν σαρδέλα. Άξιζε. Βέβαια υπήρχαν διάφορα βλαμμένα πιτσιρίκια μέσα στο παράπονο ότι δεν χωράει άλλος κόσμος στο τρένο και ότι δεν μπορούν να είναι τόσο στριμωγμένα. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία συνέχιζαν να κάνουν όσο χώρο μπορούσαν παρά τις αντιρρήσεις τον προαναφερθέντων. Μιλάμε για μια διαδρομή 9-10 λεπτών …και για καλό σκοπό.

Κατέβηκα ομόνοια, συνάντησα μια φίλη στην Κοραή και ανεβήκαμε σύνταγμα. Με το που πήγε 5.20 αρχίσανε τα δακρυγόνα να πέφτουν βροχή. Όλα αυτά είναι γνωστά. Όπως και ότι ακολούθησε.

Κάπου εδώ θα αρχίσω να χτίζω μια γέφυρα για να μπορώ να δικαιολογήσω αυτόν τον τόσο μελαγχολικό τίτλο που έχω δώσει σε αυτή την ανάρτηση.

Η ατελείωτη λαοθάλασσα έφερε άλλο ένα χαμόγελο στα χείλη μου. Το οποίο παρέμεινε αρκετές ώρες. Δεν το έσπασαν ούτε τα δακρυγόνα, ούτε οι φωτιές, ούτε οι μπάτσοι, ούτε οι 199 εθνικοί καταστροφείς. Ξέρω πλέον ότι τα μέτρα που ψηφίσαν και θα ψηφίσουν στο τέλος δεν θα έχουν καμία σημασία. Ξέρω το τέλος τους. (εκτός αν γίνει κάνα υπέρτατο θαύμα, άσε που δεν πιστεύω στα θαύματα).

—–

Θα κλείσω με λίγη δημιουργική γκρίνια. 6 άτομα από εχτές μου κλάφτηκαν για τους κινηματογράφους. 3 μου κλάφτηκαν για την νεοκλασική αξία των κτηρίων. 1 άτομο μου κλάφτηκε για έναν μεγάλο έρωτα που είχε γνωρίσει πριν μια δεκαετία στο άστυ. 3 μου είπαν πόσο άδικο ήταν που κάποιοι άνθρωποι από σήμερα θα χάσουν την δουλειά τους.

Εγώ έχω να πω(το είπα και σε κάποιο κοινωνικό μέσο*) …πως ίσως θα έπρεπε να καταστραφούν όλα για να έχουμε έτσι όλοι δουλειά. Να γίνουμε όλοι οικοδόμοι και να χτίσουμε μια νέα κοινωνία καλύτερη και πιο καλά θεμελιωμένη.

—-

*δεν έχω αναφέρει ποτέ όνομα κοινωνικού δικτύου σε αυτό το blog (τουλάχιστον όχι επίτηδες). Είναι κάτι που έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου, και δεν μου αρέσει να μου χαλάω τις ανούσιες εμμονές.

Κλασσικό

One thought on “συναισθήματα χαμογελαστής καταστροφής

  1. Ο/Η Vegan Lou λέει:

    Τι συγκηνητικό που μερικοί στεναχωριούνται γι αυτούς που χάνουν την δουλειά τους αλλά κατα τα άλλα με μηδενική ταξική συνείδηση καταφέρνουν να αγνοήσουν όλα τα υπόλοιπα πραγματικά σοβαρά ζητήματα. Αυτοί ακόμα δεν κατάλαβαν οτι για τους άνεργους δεν θα φταίει ποτέ κανένα μπάχαλο. Άντε έχουμε και τα νεύρα μας μέρες που είναι!

    Καλημέρα! :D

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

