Ιστορίες ανθρώπων,Σκέψεις

εξομολόγηση


Σήμερα θα γράψω ένα ελαφρώς διαφορετικό κείμενο από ότι συνήθως. Θέλω να εξομολογηθώ κάτι. Όχι με την θρησκευτική έννοια του πράγματος, μιας που δεν ούτε νιώθω κάποια τύψη για τις πράξεις μου, ούτε πιστεύω ότι έκανα κάτι κακό.

Ως άθεος δεν πιστεύω ούτε στην σωτηρία της ψυχής, ούτε νιώθω την ανάγκη να συμφιλιωθώ με ένα ανύπαρκτο ον.

Υπάρχουν μερικά πράγματα όμως, που δεν τα έχεις πει ποτέ σε κανέναν (κάποια κολλητή ίσως τα είχε καταλάβει από μόνη της) και κάποια στιγμή πρέπει να πεις. Είμαι άνθρωπος που, μέσες άκρες λέει τα πάντα…δεν μου αρέσει να κρατάω πράγματα για τον εαυτό μου. Θα έρθει κάποια στιγμή που θα τα ξεφουρνίσω. (ναι εντάξει ξέρω καμιά φορά σας σπάω τα νευρά επειδή, επειδή λέω άσχετες λεπτομέρειες)

Πριν αρκετά χρόνια είχα δει μια κοπέλα που μου είχε κάνει εντύπωση. Τίποτα ασυνήθιστο. Είχα κάνει μια μικρή, διακριτική απόπειρα να την γνωρίσω καλύτερα αλλά είχα αποτύχει.

Κάποια στιγμή οι δρόμοι μας ξανά διασταυρώθηκαν, και ενώ ήμασταν έξω και πίναμε καφέ και ήμουν έτοιμος να της πω ότι με ενδιαφέρει. Παίρνει σοβαρό ύφος και μου λέει «θα σε βγάλω από την δύσκολη θέση, έχω καταλάβει ότι σου αρέσει η τάδε φίλη μου» αλλά πρέπει να σε προειδοποιήσω ότι μάλλον δεν ενδιαφέρετε.

Δεν λέω την συμπαθούσα την αναφερθείσα φίλη, εντάξει ίσως και να της είχα μια αδυναμία παραπάνω που μπορούσε άνετα να παρεξηγηθεί οπότε για κάποιο λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω …είπα να πάω με τα λεγόμενα.

Δείχνω ιδιαίτερη αδυναμία σε όσους συμπαθώ.

Πήγα για τα νερά της, το συζητήσαμε το θέμα, το αναλύσαμε και τις επόμενες μέρες, μήνες …και από εδώ και από εκεί κατάφερα και έπεισα τον εαυτό μου  ότι ήταν όντως έτσι.

Με αυτό τον τρόπο θέλω να εξομολογηθώ ότι δημιούργησα έναν από τους μεγαλύτερους έρωτες στην ζωή μου.

Ψέμα ή αληθινός;

Δεν έχει καμία σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι πλέον η συμπεριφορά μου προς την πρώτη. Τείνει κάποιες φορές να είναι το ίδιο παρεξηγήσιμη.

Αυτή την φορά όμως ξέρω πολύ καλά ότι κάπου εκεί μέσα υπάρχει μια καταπληκτική φίλη, ακόμα και αν δεν έχουμε τόσο στενές σχέσεις.

Μόλις με έπιασα να χαμογελάω.

Κλασσικό

One thought on “εξομολόγηση

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

