Μαγειρική,Σκέψεις

κανελόνια με σπανάκι (και τυρί)


Έχω άπειρο καιρό να γράψω μια μαγειρική ανάρτηση, κάποια συνταγή τελοσπάντων, που λέει ο λόγος.

Ο κύριος λόγος είναι ότι …όλο αυτό το καιρό, παρόλο που μαγειρεύω συνέχεια, δεν είχα καμία τρελή επιθυμία για κάποιο πολύ συγκεκριμένο φαγητό, οπότε χωρίς τρελή επιθυμία, δεν υπάρχει και τρελός ενθουσιασμός για να το γράψω και όλα.

Από εδώ και από εκεί όμως, μου ήρθε η όρεξη να φάω κανελόνια με σπανάκι.

Ομολογώ, ψιλο αυτοσχεδίασα (είχα διαβάσει μια συνταγή πριν μερικές μέρες…και όπως την θυμόμουν).

Ακολουθεί, πολιτικό άσχετο σχόλιο παύλα σημείωση και μετά η συνταγή.

—–

Σημείωση, δεν ασχολούμαι πολύ με τα πολιτικά τελευταία στο μπλογκ (λέω αν κανένας το είχε απορία ρε αδελφέ), γιατί όπως πάνε …ή εμείς θα φάμε το κεφάλι μας ή αυτοί. Για την ώρα το βελάκι δείχνει πάνω τους. Έχουν φτάσει σε σημείo και κάνουν και λένε τρελά καραγκιοζιλίκια για να σώσουν το τομάρι τους και τίποτα άλλο. Έτσι αποφάσισα, τουλάχιστον μέχρι τις εκλογές (εαν και εφόσον γίνουν σε κάνα μήνα) να μην πω πολλά από εδώ. Οι απόψεις μου μέσες άκρες γνωστές. Είμαι κατά τον εκλογών ως θεσμού, είμαι κατά της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας γενικότερα (προτιμώ μια λίγο ποιο δύσκολη και ποιο ωμή δημοκρατία). Αλλά στις εκλογές θα ψηφίσω. Θα ψηφίσω κάποιον που έχει τις λιγότερες πιθανότητες να μπει στην βουλή αλλά ταυτόχρονα οι απόψεις μου δεν απέχουν τόσο πολύ (αυτό θα είναι κομματάκι δύσκολο, το ομολογώ).

—–

Λοιπόν η συνταγή.
1 κιλό σπανάκι
150γρ κατσικίσιο τυρί
150γρ κίτρινο τυρί (έβαλα τριμμένο reggato)
1 μεγάλο στρουμπουλό κρεμμύδι
1 πακέτο κανελόνια (και όχι δεν τα έφτιαξα μόνος μου….όπως με ρώτησαν ως τώρα 2)
100γρ κρέμα γάλακτος (δεν μου αρέσει η μπεσαμέλ)
Λάδι, πιπέρι και τα συναφή.

—–

φωτογραφίες κάποιες φωτογραφίες μετά η εκτέλεση και μετά κάποιες φωτογραφίες ακόμα.

Μια σειρά γεμισμένα

ΛΜια σειρά γεμισμένα

Όλα γεμισμένα

Όλα γεμισμένα

Α. Τσιγαρίζουμε το σπανάκι.
Β. Τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι
Γ. Τα πετάμε σε ένα λεκανάκι, τρίβουμε την φέτα και πετάμε και το τριμμένο τυρί
Δ. Βάζουμε πιπέρι αλάτι (αλάτι δεν έβαλα λόγο κατσικίσιου τυριού)
Ε. Τα κάνουμε τουρλουμπούκι.
Ζ. Υπομονή και καθαρά χεράκια, παίρνουμε με το δάχτυλο από το υλικό και το χώνουμε στο κανελόνι (ω ναι, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι)
Η. Βάζουμε μπεσαμελ (μπλιαχ) ή κρέμα γάλακτος και λίγο λαδάκι.
Θ. Ψήνουμε στους 180 για μισή ώρα.

Ψημένα

Ψημένα

Στο πιάτο

Στο πιάτο

Σε αυτό το σημείο θέλω να πω ότι τα μανιτάρια δεν ξέρω πως μου ήρθε να τα πετάξω από πάνω….δεν ταίριαζαν…οπότε τα περισσότερα τα έφαγα στην άκρη ξεχωριστά.

Και το όλο εγχείρημα δεν κόστισε ούτε 6 ευρώ. Το αναφέρω γιατί, τουλάχιστον στα αυτιά μου, ακούγεται φοβερό φαγητό.

Κλασσικό

9 thoughts on “κανελόνια με σπανάκι (και τυρί)

  1. Με κατέστρεψες… Το δυστύχημα είναι ότι είμαι από εκείνους τους vegan που ξεχνάνε αρχές και αξίες και δεν διστάζουν να καταβροχθίσουν κάτι, αν φαίνεται νόστιμο. Κεφτεδάκια…. Γιουβαρλάκια… Αυτό που έφτιαξες…!
    Κάτι μου λεει, λοιπόν, πως θα φάμε κανελόνια αύριο. Στην υγειά σου μάλιστα! ;)

    • για vegan είσαι πολύ περίεργη, προσωπικά είμαι πολύ σταθερός στα πιστεύω μου και στο στομάχι μου ;) εγώ δηλώνω χορτοφάγος (τρώω τυρί) και το τηρώ (ως τώρα εντελώς).

      Παρόλα αυτά χαίρομαι που σε ενέπνευσα, αν και νιώθω μικρές ίνες τύψεως να τεντώνονται από το πιάτο σου ως το κεφάλι μου.

      • Με τα χρόνια παρατηρώ ότι η αφοσίωσή μου φθίνει. Κατηγορώ τα γεράματα (και τα περίπου 19 χρόνια veganίασης! Αν μετρήσεις χρόνια, θα σου φάω το λαρύγγι – vegan ξεvegan!) ;) Ξεκίνησα πολύ φανατική, τα τελευταία 3-4 χρόνια όλο και κάτι ορέγομαι! :Ρ
        Σκεφτόμουν πως αν δεν έχει το τυρί, μπορεί τα μανιτάρια να μην είναι και κακή ιδέα, ενώ μια κόκκινη σαλτσούλα με κρεμμυδάκι αντί για την κρέμα ίσως το veganoποιήσει λίγο! Χμμμμ…. Μπορεί να κάνω δύο εκδόσεις! ούτως ή άλλως έχω δύο τόσο δα ταψάκια :)

        • Ο/Η Vegan Lou λέει:

          :D Εγώ όπου λέει κρέμα γάλακτος βάζω ή γάλα καρύδας ή αν δεν ταιριάζει αυτοσχέδια κρέμα από κάσιους και νεράκι ή κλασσική μπεσαμέλ αλλά με γάλα από κάσιους.

          • γάλα από κάσιους!!;; Υπάρχει εκεί έξω γάλα από κάσιους;; Από περιέργεια και μόνο θα ήθελα να το δοκιμάσω!! :D

  2. Δεν μετράω χρόνια, όπως επίσης στο συγκεκριμένο θέμα αποφεύγω να παίρνω θέση παύλα να κάνω κήρυγμα. Με κούραζαν πάντα αυτοί που κάναν/κάνουν κηρύγματα, οπότε το αποφεύγω σαν το διάολο.

    :) Αν με ρωτήσουν θα πω την άποψη μου και τέλος :P

    • Ο/Η Vegan Lou λέει:

      Σίγουρα το κύρηγμα δεν είναι ούτε ευχάριστο ούτε ακριβώς ο καλύτερος τρόπος να επικοινωνήσεις κάποιο κοινωνικό ζήτημα (σπάνια έχει επιτυχία). Αλλά θεωρώ πως αν μιλάγαμε για ανθρώπους δεν θα ήμασταν τόσο χαλαροί. Αν κάποιος ας πούμε μιλάει για τους υπόλοιπους κοινωνικούς αγώνες, για τα προβλήματα των μισθωτών, ανέργων, μεταναστών, βιασμένων παιδιών ή δεν ξέρω γω τι άλλο που αφορά ανθρώπινα ζώα θα λέγαμε πως είναι ηθικιστής και κάνει κύρηγμα? Δεν νομίζω.

      • Δεν έχει να κάνει, κάποιος που ξέρει πολύ καλά για τους λόγους ή κάποιος που του έχεις εξηγήσει και δεν καταλαβαίνει…ε δεν υπάρχει λόγος ή σωτηρία.

        και αυτό ισχύει σε όλα όσα ανέφερες, απλά κάποια από αυτά που αναφέρεις θεωρούνται εγκληματικές ενέργειες και αντιμετωπίζονται διαφορετικά.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

