Ιστορίες ανθρώπων,Σκέψεις

Εκτός υπηρεσίας


Είναι η τρίτη φορά στην ζωή μου που κάνω εισαγωγή σε νοσοκομείο.

Η πρώτη φορά ήταν το 1999 και η δεύτερη το 2008. Και οι δύο φορές για ένα πρόβλημα που εχω στην μέση από μικρός αλλά και που πλέον ούτε με ενοχλεί ιδιαίτερως (υπάρχουν φορές που πονάω όταν κοιμάμαι πολλές ώρες) ούτε παίρνω κάποια φαρμακευτική αγωγή (υπάρχουν εναλλακτικοί και καλύτεροι τρόποι αντιμετώπισης). Είναι με αλλά λόγια κάτι που εχω μαθει να ζω μαζί του και να το αντιμετωπίζω κατάλληλα (αρκετή γυμναστική, πολύ ποδήλατο και σχετικα προσεγμένη δίαιτα).

Εχτες και ενώ γύριζα από μια φιλη που αρχίζω και εκτιμώ παρά πολύ (ήταν η ίδια που ήρθε με μάζεψε και με έφερε στο νοσοκομείο) γλίστρησα σε κάτι λάδια, σε κάποια γυαλιστερά πλακάκια και του κατάλαβα για πότε η μούρη μου είχε γίνει ένα με το πάτωμα. Καταραμένη καλοκαιρινή (πλέον) βροχή. Μπορεί να μου καναν ένα τόνο ακτινογραφίες (7) αλλά ηξερα πολύ καλά ότι κάτι είχα σπάσει. Τελικά είχα κάταγμα στο ζυγωματικό τόξο, αρκετά καθαρό.

Το αποτέλεσμα αρκετά ξεκάθαρο, το σπάσιμο πέρα του αισθητικού προβλήματος, εμποδίζει την μασελα να κλείσει και η μόνη λύση είναι να μπω στο χειρουργείο. Σε γενικές γραμμές δεν εχω κανένα άγχος, ίσως μια μικρή ανησυχία όσο αφορά την ολική νάρκωση. Έτσι μέσα στην ατυχία μου βρέθηκα αρκετά τυχερός ώστε να μπορούν να με χειρουργησουν αύριο το πρωί.

Υπάρχει κόσμος που απορεί πως μπορεί κάποιος να κάθεται και να γράφει τέτοιες σκέψεις. Είναι και αυτός ένας τρόπος ψυχοθεραπείας απλά αντί να εκτιθεσαι στον ψυχίατρο, εκτιθεσαι συνειδητά σε όλων τον κόσμο (ή τελοσπαντων στα 30 άτομα που με διαβάζουν) κάτι το οποίο με κάνει έστω και σε ένα υποσυνείδητο επίπεδο πολύ ποιο ειλικρινή.

Θλίβομαι που δεν θα μπορώ για ένα μήνα να κάνω ένα από τα λίγα πράγματα που μου δίνουν απεριόριστη χαρά και ευχαρίστηση, δηλαδή ποδήλατο. Επίσης για δικό μου πλέον καλό δεν θα πρέπει να ξανακάνω ποδήλατο χωρίς κράνος γιατί τύχει και χτυπήσω στο ίδιο σημείο, απλά την γαμησα.

Καλή μου επέμβαση και ανάρρωση, ελπίζω να ονειρευτώ και εγώ ελέφαντες την ώρα της νάρκωσης, σαν την queenie (δεν εχω ιδέα πως να βάλω από το tab, links)

Κλασσικό

5 thoughts on “Εκτός υπηρεσίας

  1. !!
    Περαστικά! Γρήγορα και πάλι στη σέλα και στις ρόδες σου εύχομαι! Σιδερένιος!
    Και καλό είναι να φοράς κράνος ούτως ή άλλως… Δεν ξέρεις ποτέ από πού θα σου έρθει!
    Άλλο κακό να μην σε βρει!

  2. ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον, το χειρουργείο πήγε μια χαρά, όλα μπήκαν στην θέση τους…τώρα απλά υπομονή ένα μήνα και ύπνος μονομπάντα για 3 εβδομάδες (πολύ κουραστικό, 4 μέρες και ακόμα να το συνηθίσω )

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

