Φωτογραφία

Athens Track Grand Prix 2012


Εχτές διεξάχθηκαν οι αγώνες Athens Track Grand Prix στο ποδηλατοδρόμιο στο ΟΑΚΑ. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα λίγο περισσότερο κόσμο. Η φίλη μου, περίμενε εξ αρχής να είναι μόνο τρεις και ο κούκος (όπως ήταν και άλλωστε, σημειώνω ότι η είσοδος ήταν ελεύθερη). Έκατσα και είδα μόνο την ατομική χρονομέτρηση και τους 50 γύρους σκρατς ανδρών και μετά επειδή και δεν ένιωθα ιδιαίτερα καλά (χεχε, έχω ακόμα σπασμένο κεφάλι, πως να το κάνουμε :P) αλλά και επειδή και η συνοδός μου είχε κάποιες υποχρεώσεις. Παρόλα αυτά το καταευχαριστήθηκα και έβγαλα και μια 20αριά φωτογραφίες. Αυτές οι 4 ήταν οι καλύτερες (αρκετές βγαίναν κουνημένες, η μηχανή μου δεν είναι σίγουρα για να φωτογραφίζεις αντικείμενα σε μεγάλη ταχύτητα σε κλειστούς χώρους)

Η αγαπημένη μου φωτογραφία είναι η τρίτη επειδή μου αρέσει η οπτική της απότομης κλίσης.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

