Επικαιρότητα

Μεγάλη παρασκευή και 13 (2012)


Σαν σήμερα,το 1570, γεννήθηκε ο Guy Fawkes .
Σαν σήμερα, το 1951, γεννήθηκε και ο Peter Davison (ο πέμπτος Doctor who)
Σαν σήμερα, το 1963, γεννήθηκε ο Garry Kasparov.
.
.
.
Σαν σήμερα γεννήθηκα και εγώ.

Εγώ (στα 25) και ο αδελφός μου

Εγώ (στα 25) και ο αδελφός μου

Όποιος δεν ξέρει τον Guy Fawkes, φτου στα μούτρα του, παρεμπιπτόντως. Το ίδιο και για τον Garry Kasparov (εντάξει εδώ μπορούμε να γίνουμε λίγο ελαστικοί). Για τον Davison δεν λέω κάτι, το περίεργο θα ήταν να τον ξέρατε.

Φέτος αυτή η μέρα πέφτει μεγάλη παρασκευή και 13. Όσο θυμάμαι, μεγάλη παρασκευή και 13,  τα γενέθλια μου πέσαν μόνο μια φορά (εξαιρώ την ημερομηνία γέννησης, μιας που δεν την θυμάμαι) και αυτό ήταν κάπου στα 2000-2001 αν δεν κάνω λάθος (βαριέμαι να κοιτάξω, ωω ναι). Θυμάμαι, όμως, ότι εκείνη την ημέρα ήμουν λίγο στεναχωρημένος και μια τότε καλή μου φίλη, για να μου φτιάξει το κέφι, με είχε πάρει από το χέρι, είχαμε κατέβει σύνταγμα και χαζεύαμε ευ αψηλού τον επιτάφιο, πίνοντας μπύρες.

Τα πράγματα μπορεί να έχουν αλλάξει απίστευτα πολύ από τότε αλλά είναι από τις μέρες που μου έχουν μείνει, καρφωμένες στην μνήμη μου.

Παραδοσιακά κάθε χρόνο διαβάζω τι είχα γράψει τα προηγούμενα χρόνια την αντίστοιχη μέρα.

2011 (πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση, κάτι τέτοιο θα ήθελα να γράψω και στον επικήδειο μου….μπρρρ τι λέω τέτοιες μέρες)

2010 (ιστοριούλα)

2009 (έπηζα στην δουλειά δεν είχα προλάβει να γράψω τίποτα, αλλά θυμάμαι πως είχα πάει με όλους τους συνάδελφους από την δουλειά για ένα ποτό)

2008 (Με φώναξαν να μπω φαντάρος)

Δεινόσαυροι

Δεινόσαυροι

Πέρα από τα ευχάριστα τον γενεθλίων αυτή η εβδομάδα ήταν ιδιαίτερα δύσκολη, πέρα από την επέμβαση που έκανα, θέλω να ευχηθώ και περαστικά και στον αδελφό μου, που για να αποφύγει να τραυματίσει έναν πεζό, ο οποίος από ότι κατάλαβα πέρασε με κόκκινο και κοκάλωσε στην μέση του δρόμου, κατέληξε να κάνει 20 ράμματα στο πρόσωπο. Επειδή αυτή η ανάρτηση είναι λίγο άσχημη χωρίς καμιά φωτογραφία έβαλα δύο, οι δεινόσαυροι δεν έχουν καμία σχέση, φαινομενικά, αλλά σιγά τώρα μην σκάσω και από πάνω.

Κλασσικό

2 thoughts on “Μεγάλη παρασκευή και 13 (2012)

  1. Χρόνια σου πολλά! Και περαστικά και στους δυο σας! Άλλο κακό να μην σας βρει, και ρίξτε και κανένα ξεμάτιασμα, έτσι για να είμαστε σίγουροι!
    Χάπι μπέρθντεϊ!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

