Πολιτική,Σκέψεις

δημοσκόπηση


Πάντα το είχα άχτι στην ζωή μου να με πάρουν τηλέφωνο για να συμμετάσχω σε μια εκλογική δημοσκόπηση. Ήθελα να είμαι ένας από αυτούς τους 1200, που συνήθως ρωτάνε.

Έτσι σήμερα το πρωί μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία. Το περίεργο είναι ότι ψάχνανε άτομα που ψηφίζουν Β’ Αττικής τηλεφωνώντας στην Λυκόβρυση. Το προσπερνάμε αφού βρήκαν έναν.

Μιας που τυγχάνει και ψηφίζω στην B’ Αττικής είπα να απαντήσω στην δημοσκόπηση. Βέβαια μιας που από σήμερα και μετά δεν επιτρέπεται η προβολή δημοσκοπήσεων …σίγουρα θα ήταν πληρωμένη από κάποιο κομματικό φορέα.  Έτσι είπα να τους απογοητεύσω λίγο. (πολύ ΝΔ μου κάναν οι ερωτήσεις και ο τονισμός της δημοσκοπήστριας)

Η εμπειρία δεν ήταν τόσο συναρπαστικό όσο περίμενα. Οι ερωτήσεις απλές, λίγες και οι επιλογές για απαντήσεις ανύπαρκτες….που είναι κάτι δημοσκοπήσεις που βλέπω τελευταία με κάτι ψαγμένες ερωτήσεις;

Με ρώτησε αν σκοπεύω να ψηφίσω, τους απάντησα ναι.

Με ρώτησε για το αν ο καταλληλότερος πρωθυπουργός είναι ο Βενιζέλος η ο Σαμαράς, της είπα κανένας.

Με ρώτησε για ποιο από τους παρακάτω λόγους θα ψηφίσω.

α) Να ενισχύσω το κόμμα που με τις απόψεις του συμφωνώ περισσότερο

β) Για να πάρω εκδίκηση

γ) Για να έχουμε μια σταθερή κυβέρνηση (χοχο!!)

Της απάντησα ότι θα ψηφίσω με σκοπό να αποσταθεροποιήσω το σύστημα. Με ρώτησε ευγενικά να της εξηγήσω τι εννοώ. Της είπα καλοσυνάτα ότι δεν πιστεύω στην αντιπροσωπευτική  δημοκρατία και ότι δεν θέλω να βγει κανείς και έτσι να επέλθει αποσταθεροποίηση. Άρα μου λέει όλο χαρά, «ΕΚΔΙΚΗΣΗ!!!!». Της απάντησα ότι δεν θέλω να εκδικηθώ κάποιον και ότι αντιθέτως είναι φυσικό και φυσιολογικό να θέλω δικαιοσύνη. Ακόμα και το να πέσει κανένα κεφάλι δεν θα με χάλαγε αλλά αυτό δεν θα γίνει με την ψήφο μου (ένα κομμάτι χαρτί είναι όχι μπαζούκας).  Κάπου εκεί άναψε κάποιο λαμπάκι και μου είπε ότι αυτό δεν ταιριάζει σε κανένα από τα α/β/γ και ότι πρέπει να διαλέξω αυτό που είναι κοντύτερα. Καλά βάλε το α της είπα γιατί δεν θα βγάλουμε άκρη.

Στην συνέχεια με ρώτησε τι ψήφισα τις προηγούμενες εκλογές, και τι θα ψηφίσω σε αυτές.

Τέλος με ρώτησε πως θα χαρακτήριζα το εισόδημα μου; χαμηλό;, μεσαίο; ή υψηλό;. …. της απάντησα ότι πλέον παίρνω λίγα παραπάνω από 700 ευρώ και άρα θα με βάλω στα μεσαία και ότι αν παραμείνω τυχερός και παίρνω τα ίδια και σε ένα χρόνο, θα με αναβαθμίσω στα υψηλά…διαφώνησε λιγάκι, αλλά κατά βάθος κατάλαβε ότι είχα δίκιο.

Κλασσικό

4 thoughts on “δημοσκόπηση

    • ανυπομονώ πάντως να δω τα πραγματικά αποτελέσματα και πόσοι εν τέλη θα υποκύψουν στον εκβιασμό τον δημοσκοπήσεων και πολιτικών.

      ανυπομονώ να κάνω και μια υποσυνείδητη σύγκριση για το αν κάποια εταιρία δημοσκοπήσεων έπεσε κοντά στα πραγματικά αποτελέσματα

  1. Χα! είσαι ο ήρωάς μου :D
    Ας πάρει εμένα να ρωτήσει πώς θα χαρακτήριζα το εισόδημά μου… με δεδομένο ότι εδώ και δύο μήνες περιμένω επίδομα ανεργίας!

    • μα είναι εντελώς υποκειμενική ερώτηση πλέον γιαυτό και απάντησα έτσι. Πάντως ένας από τους λόγους που ασχολήθηκα και της απάντησα πέρα από το προφανές της «χαράς» μου που με πήραν τηλέφωνο, είναι ότι και αυτοί πληρώνονται συνήθως βάση του πόσοι τους απαντάνε.

      Εξού ότι εν τέλη φάνηκε ένα ύφος κατανόησης στο τέλος.

      Ξέρω ότι το επίδομα ανεργίας είναι παρά ελάχιστον πλέον, αλλά ελπίζω να το πάρεις σύντομα. Εγώ ούτε αυτό δεν θα έχω …καθότι ελεύθερος επαγγελματίας.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

