ότι νάναι,Ιστορίες ανθρώπων,Σκέψεις

hipster + straight = wtf


Τελευταία ήθελα να γράψω κάτι πιο προσωπικό διότι πάντα βγαίνουν πολλές και ενδιαφέρον ιστορίες. Μου αρέσει να παράγω ενδιαφέρουσες ιστορίες. Θα μπορούσα να βγάλω και κάποιες από το μυαλό αλλά προτιμώ την πραγματικότητα. Κάποτε που με βασανίζαν αρκετά προσωπικά. Πλέον αυτά που με βασανίζουν είναι απλά ψίχουλα σε ένα γυάλινο τραπέζι και εγώ κάθομαι με τα μάτια στο ύψους του γυαλιού, τα κοιτάω και τα φυσάω απαλά.

Έτσι είπα να ασχοληθώ με μια παλιά ιστορία η οποία αναπήδησε πρόσφατα από τα σκονισμένα καφάσια του μυαλού μου, με αφορμή μια συζήτηση για το «τι είναι χιπστερ» (αμέ σοβαρά κοινωνιολογικά θέματα) και «γιατί ένας straight, ντύνεται σαν gay» ( η ποιότητα ανεβαίνει).

Με ένα καρπούζι 500 κουκούτσα. (Σε αυτό το σημείο θα σταματήσω να σπαταλάω το διάλλειμα μου στην δουλειά και θα φάω lemon pie, και θα συνεχίσω το κείμενο το απόγευμα)

Λόγω ανωτέρας βίας και οικογενειακής παράνοιας δεν κάθισα το απόγευμα. Έτσι λοιπόν, σας ευχόμαι καλό μήνα και συνεχίζω.

Όταν ήμουν μικρό παιδί (εκεί στα πρώτα χρόνια του πανεπιστημίου), είχα ξυπνήσει 7 το πρωί (ξέρετε ότι εννοώ ότι δεν είχα κοιμηθεί καθόλου, απευθείας πήγα) και είχα ανέβει στην σχολή για να πάρω τα λιγοστά κανονικά βιβλία που μας δίνει η σχολή (τώρα βέβαια από του χρόνου ούτε για φωτοτυπίες δεν τα βλέπω….θα μαζεύονται όλοι θα τα απαγγέλει κάποιος…και ότι θυμάσαι ή ηχογράφησης στο κινητό, διότι και η κανονική ψηφιακή διάθεση δεν βολεύει, όταν ο εξυπνότερος των έσωθεν νομίζει ότι το «wrong username or password» σημαίνει ότι έπεσε το internet [και οι γονείς μου το ίδιο πιστεύουν]). Έτσι φορτωμένος ως γαϊδάρι κινούμεθα προς την έξοδον και την απερχόμενη λύτρωση προερχόμενη δια της επαφής μου με το στρώμα, πετάγεται μια κοπέλα ωσάν τον φαντομά και μου λέει «μπορώ να σου κάνω μια ερώτηση»

ξαφνιασμένος μεν, κοιμισμένος δε, απαντώ ασυναίσθητα ένα ξερό «ναι»

και τότε είδα ένα τούβλο να πετάγεται με μία εντυπωσιακή γυριστή κίνηση, σε μορφή ερώτησης φυσικά. «να σου πω, είσαι straight; αν ναι, θες να πάμε για καφέ»

ταλαιπωρημένος από το ξενύχτι και με το ένα μάτι να κλείνει από την νύστα απάντησα με στριφνό ύφος (δεν πίνω καφέ, ήταν μια εποχή που προσπαθούσα να το γυρίσω στο τσάι αλλά τελικά ο καφές με κέρδισε πλέον για πάντα). Στα επόμενα 5 δευτερόλεπτα το χαρούμενο προσωπάκι της κοπελιάς άρχισε να κατεβάζει μαύρες πλερέζες, συνειδητοποιώντας δε τι μαλακία είπα σταμάτησα την καθοδική κίνηση τον πλερεζών πετώντας ένα… «πολύ ευχαρίστως όμως να πάμε να πιούμε ένα τσάι (πσσσσ εντελώς φλωράκι και αγγλάκι, αλλά τα μπάλωσα), αλλά όχι σήμερα γιατί έχω να πάω για ύπνο». Έτσι δώσαμε μέρος συνάντησης (τα κινητά ήταν στα πρώτα τους βήματα και η κοπέλα δεν είχε ακόμα σταθερό, δεν θυμάμαι καν αν έβαλε ποτέ και όλας).

Η ιστορία φυσικά έχει και συνέχεια, τι απέγινε, απέβη το μοιραίο κτλ κτλ. Δεν έχουν όμως σημασία στο παρόν κείμενο (τώρα το παίζω ότι έχω και θέμα τρομάρα μου).

Και φτάσαμε στο επίμαχο ερώτημα

ΧΙΠΣΤΕΡ

Η λέξη χιπστερ έκανε πρώτη φορά την εμφάνιση της το 1940 και ήταν χαρακτηρισμός για τους λάτρεις της  Jazz που όμως ακολουθούσαν και ένα πολύ συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Συγκεκριμένο ντύσιμο, δική τους διάλεκτο, χρήση κάνναβης, χαλαρή συμπεριφορά, σαρκαστικό χιούμορ, φτωχοί κατά θέληση και μια σχετική σεξουαλική ελευθερία.

Αν κάποιος κάνει μια μικρή ερευνά στο σημερινό χιπστερ θα χαθεί σε ένα πλήθος ερμηνειών, χαρακτηρισμών και περιγραφών. Χιπστερ είναι βασικά όλοι, αρκεί να κάνουν κάτι από άποψη ή και καλά από άποψη.

Άρα

χιπστερ είναι όποιος κάνει ποδήλατο, άσχετα αν υπάρχει κόσμος που πραγματικά το γουστάρει και δεν το κάνει από μόδα.

χιπστερ είναι αυτός που καλλιεργεί φαγητά μόνος του για τον εαυτό του. Άσχετα αν υποστηρίζεται από την ιδεολογία του και τα πιστεύω του.

χιπστερ είναι και αυτός που ντύνεται λιγότερο μάτσο αντρικά ενώ είναι στρειτ (κάποιος φίλος μου, που τώρα δυστυχώς δεν ζει, μου είχε πει «εγώ για καφέ με εσένα ενώ φοράς ψαράδικο παντελόνι δεν πηγαίνω, πρώτα θα πας να αλλάξεις! για γκομενάκια πάμε όχι  να μας περάσουν για αδελφές»).

Απορία ένας γκέι που ντύνεται «μάτσο» είναι χιπστερ; (κάποιος μου είπε, εξαρτάται το μουστάκι, αλλά θα αγνοήσω την απάντηση ως «καθαρή κακία»)

χιπστερ είναι αυτός που έχει μούσι (καλοδιατηρημένο)

χιπστερ είναι αυτή που φοράει πολύχρωμα ρετρό ρούχα και τσάντες.

χιπερ είναι αυτή και αυτός που ντύνονται επιμελώς ατημέλητα.

 

ανούσιο λίγο θέμα απλά με την σπάνε πολύ τα στερεότυπα. be real

out

Κλασσικό

One thought on “hipster + straight = wtf

  1. Ο καλύτερος ορισμός του χίπστερ που έχω ακούσει είναι αυτός που θέλει να κάνει πιο «ψαγμένα » πράγματα, για να ξεχωρίζει από τους άλλους. Πχ θα ανακαλύψει μια μπάντα πριν από όλους, και άμα αρχίσουην να την ακούνε πάνω από 5 άτομα θα ξενερώσει :P

    Οκ παλιά ήταν οι μπιτνικς στην Αμερική, και επίσης σήμαινε και τον πιο πολιτικοποιημένο, αλλά τώρα που οι χίπστερς γίνανε μεινστρημ είναι απλά ποζέρια.

    Φέτος έμαθα ότι ήμουν τόσα χρόνια χίπστερ, πριν από τους χίπστερς (what a hipster thing to say :P)

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

