Καθημερινότητα,Ποδήλατο

ποδηλατώντας στις πρώτες βροχές


gatorskin folding tyre

Σήμερα είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία (κράτησε μόνο λίγα δευτερόλεπτα γιαυτό θα γράψω και πολλά άσχετα πράγματα, αμέ!). Ενώ γυρνούσα πήγαινα από το γραφείο στο σταθμό του ησαπ με το ποδήλατο (έριχνε καρέκλες) με σταμάτησε μια μαμά με 3 παιδάκια λίγο απογοητευμένη (εμένα έτσι μου φάνηκε) με τα δύο μικρότερα παιδάκια στην αγκαλιά και το λίγο μεγαλύτερο (4?) από το χέρι μαζί και μου ζήτησε αν μπορώ, αφού έχω γίνει που έχω γίνει μούσκεμα (όπως και αυτοί) να ανεβάσω το παιδί στο πεζοδρόμιο γιατί ήδη σε εμένα το νερό πρέπει να έφτανε στην γάμπα, φανταστείτε στο παιδάκι. Το έκανα ευχαρίστως. Το τραγικό ήταν ότι δίπλα μας είχα σταματήσει κάποιος με το αυτοκίνητο και την είχε αράξει κανονικά τεντωτός, καμαρωτός και στεγνός.

Το έβαλα το παιδί λίγο πιο μέσα στο πεζοδρόμιο, σε σημείο που δεν είχε πολλά νερά και μπήκε και η κοπέλα στην πολυκατοικία, εγώ συνέχισα καμαρωτός καμαρωτός την διαδρομή μου.

Πιο κάτω πέτυχα μια στροφή (πλησίον σταθμό ησαπ ειρήνης – τελικός προσδιορισμός) όπου κάνοντας πετάλι συνειδητοποιώ ότι το ποδήλατο μπαίνει μέσα μέχρι το μισό δισκοβραχίωνα και το πόδι μου όσο μέσα γίνεται. Κοιτάω μπροστά τα πράγματα μου φαίνονται κάπως πιο βαθιά (άσε που δεν ξέρω κολύμπι) κρίνοντας από το πόσο βαθιά μπήκε ένα διερχόμενο αυτοκίνητο (σύντομα και βάρκα). Έτσι παρόλο την μπόρα συνέχισα προς την ανάποδη διεύθυνση και τον σταθμό ηρακλείου.

Τώρα συμπεράσματα. Ωραία η βροχή. Κάποιοι άνθρωποι είναι εντελώς μαλάκες. Χαίρομαι που άλλαξα και έβαλα καλά λάστιχα με καλή γόμα και δεν σκοτώθηκα οδηγώντας στην λίμνη του λόχνες.

Αιτίες; Άπειρα φρεάτια βουλωμένα.

Αρνητικά; καλά τα βροχολάστιχα αλλά οι λακκούβες γίνονται αόρατες με το νερό.

Τα λάστιχα είναι χειροποίητα γερμανικά, δεν ξέρω αν οι Γερμανοί είναι εχθροί μας όπως λέει ο Τράγκας*, αλλά τουλάχιστον ξέρουν να φτιάχνουν καλά λάστιχα.

*Ο Τράγκας είναι το ξυπνητήρι μου.

Κλασσικό

One thought on “ποδηλατώντας στις πρώτες βροχές

  1. Ο/Η Άκης λέει:

    Ο Γερμανός που πλήρωσες για το λάστιχο έκανε καλά τη δουλειά του ο Έλληνας που πλήρωσες για τα φρεάτια όχι , τελικά ποιος είναι ο εχθρός μας ;

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

