Καθημερινότητα,Ποδήλατο

βλαμμένοι στο δρόμο


Είπα σήμερα να γράψω για 3 περιστατικά που μου συνέβησαν αυτή την εβδομάδα στους χαοτικούς δρόμους της Αθήνας. Ο λόγος είναι για να δείξω ότι υπάρχουν ένα κάρο κάφροι οδηγοί που δεν σέβονται ούτε κατά το παραμικρό έναν ποδηλάτη.

Μην βιαστείτε όμως να κράξετε ότι υπάρχουν και ένα σωρό κάφροι ποδηλάτες, θα είμαι ο πρώτος που θα το παραδεχτεί. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι σωστοί ποδηλάτες πρέπει να την πληρώσουν για χάρη μιας οκάς άμυαλων. Και μια χαρά θα κράξω κάτι γνωστούς μου που τις προάλλες ανέβηκαν, τρέχοντας μάλιστα, ανάποδα την πανεπιστημίου. Εγώ διάλεξα να μην ακολουθήσω αυτό το δρόμο και εν τέλη να τους χάσω. Προτιμότερο όμως.

Περιστατικό Α

Μεγάλη κεντρική διασταύρωση της Αθήνας. Υπάρχει νησίδα, όσοι θέλουν να πάνε δεξιά πάνε από την δεξιά μεριά της νησίδας και όσοι θέλουν να πάνε ευθεία η αριστερά πάνε από την αριστερή μεριά της νησίδας όπου είχε φυσικά και απαγορευτικό για να στρίβεις δεξιά (νταχ). Μηχανή κάποιας αστυνομικής δύναμης πήγε λοιπόν ευθεία και όταν άναψε το πράσινο αποφάσισε ότι μάλλον ήθελε να πάει δεξιά, έκοψε όλα τα αυτοκίνητα κατα την εκκίνηση και πέρασε ξυστά από μπροστά μου (με ελιγμό σίγμα) όπου από την τρομάρα μου (επειδή δεν περίμενα κανέναν μπροστά μου από το πουθενά) παραλίγο να πέσω. Το έσωσα όμως.

Περιστατικό Β

Έξω από την Αμερικάνικη Πρεσβεία σήμερα. Συνοδηγός μου φωνάζει ότι τα ποδήλατα πρέπει να πηγαίνουν πιο δεξιά και έκανε κίνηση να με σπρώξει. Απέκρουσα το χέρι του, του είπα ότι μετά από αυτό που έκανε αν «κοτάει» να σταματήσει να φωνάξουμε την αστυνομία και να μας πει ποιος πήγε να κάνει μαλακία. Φώναξε ένα τράβα γαμήσου και έφυγε. Ασυναίσθητα πήγα να του κλοτσήσω την πόρτα αλλά δεν τα κατάφερα. Δεν είναι η πρώτη φορά που μου φωνάζει κάποιος να πάω πιο δεξιά ειδικά στο μεγαλύτερο κομμάτι αυτού του δρόμου αλλά κανείς δεν είχε ως τώρα τολμήσει να βγάλει χέρι.

Σημειωτέων το κομμάτι του οδοστρώματος μπροστά από την αμερικάνικη πρεσβεία είναι πολύ επικίνδυνο για ποδήλατα (ειδικά του δρόμου), γλιστράει και έχει κάτι τρύπες σαν το φαράγγι της Σαμαριάς. Τρελός ή μαλάκας πρέπει να είσαι για να πας από εκεί + ότι το αποφεύγουν ακόμα και αρκετά αμάξια και λεωφορεία.

Περιστατικό Γ

Παρόμοιο με το Β. Στροφή από το κολυμβητήριο στην Αρδηττού όπου το δεξί τμήμα είναι κατειλημμένο από τις γραμμές του τραμ. 2 φορές στο παρελθόν που έχω κάνει την βλακεία και έχω μπει στην λουρίδα των γραμμών (δεν ήξερα ότι κανονικά δεν επιτρέπεται) έχω φάει τα μούτρα μου, την μια δε έσπασα και τα γυαλιά μου. Οι λεπτές ρόδες των ποδηλάτων και κάποιον μηχανών είναι αρκετά εύκολο να τροχοδρομήσουν επάνω στις γραμμές του τραμ και να γίνει η μούρη σου ένα με την άσφαλτο. Οπότε σε εκείνο το σημείο όσο και να γκαρίζετε να πάω δεξιά …μάλλον θα πάρετε το middle finger και πολύ σας είναι.  Υπομονή 450 μέτρα δρόμος είναι.

Μπορεί οι υποδομές για τα ποδήλατα να είναι λίγες, αλλά όσο περνάει ο καιρός οι ποδηλάτες αυξάνονται. Αρχικά κυκλοφορούσαν κυρίως όσοι κάναν προπόνηση και τους ξεχώριζες από τα ποδηλατικά ρούχα μαζί με διάφορους λάτρεις του σπορ.

Μετά προστέθηκαν τα trendy τυπάκια που είναι cool να κάνεις ποδήλατο.

Μετά άρχισαν να ξεθάβουν διάφοροι παππούδες που το έλεγε η ψυχή τους, ότι ξεχασμένο ποδήλατο είχαν στις αποθήκες (κάποιοι είναι λίγο επικίνδυνοι).

Πλέον όμως αρχίζουν και βγαίνουν και αποφασισμένοι 40άριδες που δεν τους παίρνει ούτε εισιτήρια να χτυπήσουν στο μετρό και προσπαθούν να κάνουν οικονομία με οποιοδήποτε τρόπο.

Ειδικά στους τελευταίους αξίζει ένα respect και μια πιο ευγενική συμπεριφορά.

 

ΥΓ. Το πείραμα μου καλά κρατεί από 1/10-21/10

Distance: 615.34 km
Time: 33:57:50 h:m:s
Κλασσικό

2 thoughts on “βλαμμένοι στο δρόμο

  1. Αν με ρωτάς, το πρόβλημα δεν είναι ούτε οι οδηγοί, ούτε οι ποδηλάτες. Είναι ΚΑΙ οι οδηγοί ΚΑΙ οι ποδηλάτες. Είναι γενικά το ότι στην Ελλάδα κανείς δεν έχει σεβασμό για
    τον άλλον. Ξέρω δικυκλιστές που έχουν άθλια οδική συμπεριφορά, και όταν μπαίνουν στο αυτοκίνητο, μέχρι που βάζουν και σημάδι τους ποδηλάτες και τα μηχανάκια! Γενικά, η έλλειψη σεβασμού που μας χαρακτηρίζει σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας φαίνεται και στον δρόμο… Και από τις δύο πλευρές!

  2. νομίζω ότι έδωσα έμφαση στο ότι φταίνε και οι δύο. αλλά άλλο το να φταις και άλλο το να περνάς σε μια σχεδόν εγκληματική δράση. Δεν είναι λίγες φορές που με έχουν «παραμερίσει» ακουμπώντας με, με το αυτοκίνητο.

    Οι μπάτσοι στο Α ήταν απλά για τον πούτσο. :)

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

