Σκέψεις

περί προσωπικού μποϋκοτάζ ΜΜΜ


Ένα μήνα πριν πήρα την απόφαση να δοκιμάσω να σταματήσω να χρησιμοποιώ ΜΜΜ και να μετακινούμε μόνο με το ποδήλατο.

Ένα μήνα μετά. Έφτασα τις 51 διαδρομές.
41:58:23 ώρες/λεπτά/δευτερόλεπτα πάνω στο ποδήλατο
Κάλυψα συνολικά 733.82 χιλιόμετρα.
Σκαρφάλωσα 5,812 μέτρα (η δουλειά μου είναι σε ανηφορικό μέρος της Αθήνας)
και τέλος έκαψα περίπου 24,621 θερμίδες (Αυτό ενημερωτικά είναι το 1/3 του φαγητού που τρώει κάποιος (άνδρας) σε ένα μήνα).

Παρόλα αυτά δεν κατάφερα να αποφύγω εντελώς τις συγκοινωνίες.
Χάλασα 13 εισιτήρια.
9 Λόγω βροχής (κακές εμπειρίες και έχω πέσει σε βροχές 3 φορές ήδη φέτος, με την μια να έχει ως αποτέλεσμα να σπάσω το ζυγωματικό τόξο και να κάνω μια μικρή εγχείρηση)
1 Λόγω Αλκοόλ (Δεν θα το έκανα ποτέ και ας είμαι με ποδήλατο)
3 Λόγω κούρασης/βαρεμάρας (δεν κατάφερα να αντισταθώ)
ΣΥΝΟΛΟ 18.2 ευρώ
+ μια σκασμένη σαμπρέλα 4 ευρώ
ΣΥΝΟΛΟ 22.2 ευρώ

Η μηνιαία κάρτα όπως ξέρουμε οι περισσότεροι κοστίζει 45 ευρώ το μήνα
άρα γλίτωσα 22.8 ευρώ

Βέβαια αρχικά ήταν υπερβολικά κουραστικό και ως αποτέλεσμα με το που γύριζα σπίτι ή πήγαινα σε κανένα φίλο ήμουν εντελώς πτώμα. Η αλήθεια είναι ότι στο τέλος συνήθισα.

Παρόλα αυτά αυτό το μήνα θα τροποποιήσω λίγο το σχέδιο μου κάνοντας τουλάχιστον το 60% των διαδρομών με το ποδήλατο και μοιράζοντας το επόμενο 40% στο τρένο για να μην συσσωρεύεται η κούραση και κοιμάμαι σαν βόδι τα σαββατοκύριακα, όπως και έκανα.

Για άλλη μια φορά φυσικά δεν θα βγάλω κάρτα και ευελπιστώ μέσα στον επόμενο μήνα να μην χρειαστώ πάνω από 16 με 18 εισιτήρια.

Διαμαρτύρομαι και για το πόσο ακριβά είναι τα εισιτήρια και για το πόσο ακριβές είναι οι κάρτες.

Το ξέρω ότι σε άλλες χώρες μπορεί τα εισιτήρια να είναι ακριβά αλλά ακόμα και να εξαιρέσεις το βιοτικό επίπεδο, την αναλογία εισιτηρίων/κάρτας δεν μπορείς να την αγνοήσεις.

Για παράδειγμα στο Λονδίνο η μηναία κάρτα έχει μια αντιστοίχηση με 26 εισιτήρια
Ενώ στην Ελλάδα η μηναία κάρτα έχει μια αντιστοίχηση με 32 εισιτήρια.

Που σημαίνει ότι ακόμα και αν το εισιτήριο πήγαινε 1.75 η κάρτα θα έπρεπε να είναι πάλι 45.

Οι έλεγχοι που λέγαν ότι θα βάζαν, ήταν απλά για το θεαθήναι και δεν προσπαθούν καν για να καλύψουν την τρύπα λόγω λαθρεπιβίβασης αντί να ακριβύνουν τα εισιτήρια. Από εμένα μια φορά θα παίρνεται τα μισά και λιγότερα. Αρνούμαι να σας πληρώνω.

Advertisements
Κλασσικό

2 thoughts on “περί προσωπικού μποϋκοτάζ ΜΜΜ

  1. Επικροτώ την απόφαση σου κ ακόμα περισσότερο ότι την τηρείς! Εγώ χρησιμοποιώ ποδήλατο κάθε μέρα, ακόμα κ με βροχή κ διαολεμένο αέρα (μόνο όταν είναι κλειστοί οι δρόμοι από χιόνι μπαίνω σε λεωφορείο – κάτοικος βόρειας γερμανίας).. μη νομίζεις κ αυτό συνήθειο είναι. Ένα καλό μπουφάν κ ένα αδιάβροχο παντελόνι χρειάζεται :)
    Κ να δεις που μετά από λίγο καιρό αν δεν κάνεις ποδήλατο θα σου λείπει! Άσε που θα αποκτήσεις σουπερ αντοχές κ πόδια ;) Cars make you fat, bikes burn your fat.
    Για τις τιμές των εισιτηρίων τι να πω.. ζούνε σε άλλη πραγματικότητα.

    • κοίτα γενικά κυκλοφορώ τα τελευταία 3 χρόνια με το ποδήλατο αλλά ποτέ δεν ξεπερνούσα τα 250-300 χιλιόμετρα το μήνα. Το να πας ξαφνικά στα 770 (δηλαδή πάνω από τα διπλάσια) δεν παύει να είναι κουραστικό. Ειδικά αν σκεφτείς ότι τα 650 από αυτά γίνανε με το fixed gear που έχω και όχι με την κούρσα.

      Όσο για τις βροχές, έχω κακές εμπειρίες. Στην καλή άσφαλτο το ποδήλατο κολλάει σαν αυτοκόλλητο και είναι εντελώς ασφαλές, στις κακοσυντηρημένες σχεδόν γυαλί με γλίτσα άσφαλτο ….προτιμώ να κάνω πατινάζ στον πάγο.

      Συν ότι έσπασα και το κεφάλι μου, βέβαια η μαλακία μου τότε ήταν ότι δεν φόραγα κράνος. Εντάξει μπορεί να είχε λάδια ο δρόμος αλλά αν είχα το κράνος δεν θα πάθαινα ζημιά. Τώρα είναι ένα με το κεφάλι μου το κράνος.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s