Επικαιρότητα

Λονδίνο (2η μέρα)


Μην ανησυχείτε δεν ήρθα για πολύ …μια μέρα ακόμα μένει δυστυχώς. Δεν κρύβω ότι στο Λονδίνο για κάποιο λόγο νιώθω σαν το σπίτι μου. Μπορεί όλα να είναι διαφορετικά αλλά δεν νιώθω ότι έχω αλλάξει πόλη. Απλά εδώ συνεχίζει (προς το παρόν) και υπάρχει ζωή (έστω και αν αυτή είναι κάπως ακριβή και μέχρι τις 22.30 υπό μια έννοια).

Την δεύτερη μέρα την φάγαμε όλη στο συνέδριο. Μόνο κατά το βραδάκι που τελείωσε πήγαμε μια μικρή βολτούλα να φάμε. Αποφασίσαμε να φάμε στην china town. Μετά τα πτώματα κοιμήθηκαν από τις 22.00 και ξύπνησα εγώ το ζώον 4 το πρωί. Θα ξαναπέσω για ύπνο σίγουρα απλά στο εντωμεταξύ είπα να ροκανίσω λίγο τον χρόνο γράφοντας καμία παπαριά ως δικαιολογία για να ανεβάσω μερικές εικόνες.

Κλασσικό

One thought on “Λονδίνο (2η μέρα)

  1. έχω χρόνια να πάω στο λονδίνο… κάποτε πήγαινα συχνά – πυκνά (τότε που ήμουν σε ηλικία interrail, έριχνα την τσαντάρα στην πλάτη και έκοβα βόλτες από πόλη σε πόλη και από χώρα σε χώρα… ωραία χρόνια!) και συνειδητοποιώ ότι α) μου έχει λείψει, και β) πρέπει να έχει αλλάξει πολύ!
    μου δίνεις ιδέες!
    να περάσεις καλά!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

