Σκέψεις

Χριστουγεννιάτικα όνειρα


Η πολύ δουλειά δεν κάνει καλό το έλεγα εγώ, αλλά κανείς δεν με ακούει. Το περίεργο των καιρών των κρίσεων είναι ότι ενώ θα περίμενες ότι όσοι έχουν δουλειά, κυρίως θα τα ξύνουν περιμένοντας ωσάν τους καλόγερους την ανάπτυξη. Αντιθέτως καλούνται να βγάλουν και την δουλειά όλου του 30% (δεν ξέρω εκεί γύρω δεν έχει φτάσει;) ανέργων. Έτσι εγώ βλέπω στον ύπνο μου, τουρίστες συναδέλφους εκ Αλάσκας, να προσπαθώ να τους κάνω ένα virtual tour στας Ακρόπολης. Το καθησυχαστικό είναι ότι δεν χρειάζεται να τους εξηγώ του όρους της δουλειάς. Επιτέλους κάποιος που δεν απορεί μπροστά στην λέξη αεροτριγωνισμός (ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΤΗΡΙ δεν την αναγνωρίζει·με αυτή την ανάρτηση ψιλό-καρφώνομαι από την άποψη ανωνυμίας αλλά σιγά τα ωά).

Μια συνάδελφος (εκ του γραφείου) με αποσπά από τον Αλασκιανό. Μου ψιθυρίζει κάτι στο αυτί, γυρνάω αργά να την κοιτάξω, και βλέπω το ξυπνητήρι. Ουφ ανήμερα Χριστούγεννα. Οικογενειακό φαγητό. Συναναστροφές με πολλών λογιών φρούτα. Ούτε στο twitter δεν έχω τόσο κοινωνικό-πολιτικό diversity. Φωτογραφική μηχανή, check, επείγον μπισκότα, check (να μας ανέβει το ζάχαρο), τρόμπες,σαμπρέλες, κλειδιά πάντα μέσα στις τσάντες, Λοστάρι; παίζει αλλά καλύτερα να μην το πάρω μαζί μου…το βράδυ θέλω να πάω να τρέξω στο χριστουγεννιάτικο alleycat.

Κλασσικό

One thought on “Χριστουγεννιάτικα όνειρα

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

