Σκέψεις

αναμνήσεις


Τα βράδια που κοιμάμαι μόνος μου, βάζω ραδιόφωνο. Κάνω ζάπινγκ σε εκπομπές που παίρνει κόσμος τηλέφωνο και λέει ότι του κατέβει, ιστορίες, τον πόνο του…ένα τραγουδάκι ρε αδελφέ. Μεταξύ όλων αυτών, έχω παρατηρήσει, ότι μια από τις αφορμές που παίρνει τηλέφωνο είναι για να πει ότι το τάδε τραγούδι, ή η τάδε ιστορία τους θύμισε τους γονείς μου.

Και αυτό με έβαλε σε σκέψη. Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα που θα μπορούσε να μου θυμίσει τους γονείς μου. Δεν είναι ότι δεν έχω αναμνήσεις, είναι ότι καμία από αυτές τις αναμνήσεις δεν αναδεύει το συναίσθημα της λησμονιάς που κατέχει όλους αυτούς τους ομιλούντες.

Η πρώτη ανάμνηση είναι από ένα δωμάτιο που είμαι μόνος και μετράω από το 0 ως το 10 αναρωτώμενος αν υπάρχουν αριθμοί ανάμεσα στους ακέραιους. Μπορεί και να ήμουν και 3 δεν θυμάμαι ειλικρινά.

Η πιο έντονη ανάμνηση από τον πατέρα μου από τα παιδικά μου χρόνια ήταν που είχαμε πάει μια βόλτα στην Νέα Σμύρνη, στους νονούς τους αδελφού μου (είχαν ένα κατάστημα με παπούτσια, αργότερα άνοιξαν τυροπιτάδικο στην ομόνοια) και είχα περάσει τον δρόμο μόνος μου για να πάω να δω τις πάπιες (…για όσους θυμούνται στην Νέα Σμύρνη είχε πισινούλες και κυκλοφορούσαν στην πλατεία παντού πάπιες) και το αποτέλεσμα ήταν να φάω το ξύλο της ζωής μου.

Επίσης Θυμάμαι ένα τακούνι που είχα φάει στο κεφάλι σε έναν τσακωμό των γονέων μου.

Αντιθέτως με πιάνω ώρες ώρες να λησμονώ ένα Κόλεϊ που είχαμε όταν ήμουν μικρός, το οποίο και κάποια στιγμή δώσαμε αλλά δεν θυμάμαι για πιο λόγο.

Θα μπορούσα να βγάλω το συμπέρασμα ότι είμαι κομματάκι αναίσθητος αλλά δεν φταίει αυτό, απλά λείπουν τα σωστά ερεθίσματα.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

