ότι νάναι

δεκατρία-μηδέν-τέσσερα-δεκατρία


Πριν ένα χρόνο είχα τα πρώτο μου σοβαρό ατύχημα. Ήταν και αυτή μια εμπειρία ζωής, παρόλα αυτά δεν θα ήθελα να επαναληφθεί. Το σύστημα της υγείας πλέον έχει γίνει τόσο περίπλοκο που με πιάνει πονοκέφαλος μόνο στην σκέψη να συναναστραφώ με αυτό.

Σήμερα όμως γιορτάζουμε. Βασικά εγώ γιορτάζω, όπως μου το υπενθύμισε και η google που πλέον μάλλον παρακολουθεί τα πάντα :P

Untitled

Και όπως κάθε χρόνο, χρόνια πολλά στον Peter Davison και στον Garry Kasparov, που έτυχε και γεννήθηκα την ίδια μέρα με αυτούς.

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια που η συγκεκριμένη ημερομηνία δεν είναι κοντά ή μέσα στο Πάσχα. Κάτι που πάντα σαμπόταρε πάντα τα σχέδιά μου. Αν και ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα γενέθλια που είχα ποτέ ήταν επάνω σε ένα πράσινο λόφο χαζεύοντας τον επιτάφιο και τις λαμπάδες από κάτω.

Πάντως σήμερα ξεκίνησα την ημέρα μου τρώγοντας μπουγάτσα με κρέμα και απολαμβάνοντας ένα καφεδάκι. Η ζωή ακόμα και αν δεν έχεις πολλά λεφτά θέλει καλοπέραση και αγώνες.

Πέρασα και λίγο από την συγκέντρωση για τις σκουριές και μου πήρα και ένα δωράκι. Ποδηλατικό δωράκι, κλασσικά.

Κλασσικό

2 thoughts on “δεκατρία-μηδέν-τέσσερα-δεκατρία

    • τι να μου ευχηθείς μωρέ εμένα. Για την ώρα είμαι μια χαρά να μην είμαστε και πλεονέκτες :) ας σπρώξουμε τις ευχές (και ένα πραγματικό χέρι βοηθείας ;) κάπου που πραγματικά χρειάζεται)

      Thanks

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

