Ποδήλατο

Δεύτερη μέρα διακοπών: χτίζουμε ποδήλατα


Την πρώτη εβδομάδα των διακοπών, είπα να την αφιερώσω για να ολοκληρώσω κάποια πράγματα καθώς και να κάνω κάποιες αγγαρείες. Την δεύτερη θα κάνω όντως διακοπές και δύο μέρες που θα περισσέψουν θα αράξω. Η πρώτη μέρα πήγε στράφι στην εφορία όπου, όμως, βγήκα νικητής (γίνονται και αυτά Αυγουστιάτικα). Η Δεύτερη όμως έκρυβε μια έκπληξη…

Σήμερα, λοιπόν, μου ήρθε επιτέλους το μαγικό χαρτάκι ειδοποίησης από το ταχυδρομείο ότι φτάσανε κάποια πράγματα που είχα παραγγείλει, προ δεκαημέρου, με σκοπό να ζωντανέψω το ποδήλατο που μου άφησε ο αδελφός μου. Έτσι πήγα πρωί πρωί πήρα τα πράγματα από το ταχυδρομείο και έπιασα δουλειά.

Πρόκειται για ένα κλασσικό πλέον ποδήλατο πίστας look AL264.

Μου αρέσει πραγματικά να ασχολούμαι με αυτά τα πράγματα, είναι προφανές άλλωστε. Το κακό είναι ότι πολύ δύσκολα θα μπορούσα να το κάνω επάγγελμα γιατί δεν θα είχα ποτέ την υπομονή να ασχοληθώ με του καθενός το ποδήλατο. Στα ποδήλατα που θα κάτσω και θα τα παλέψω με μεράκι είμαι λίγο ρατσιστής, ακόμα και σε κάποια δικά μου. Δεν μου αρέσει να ασχολούμαι με όλα.

Για την ολοκλήρωση της αναγέννησης και κάποιες τελευταίες νότες δυστυχώς αναγκάστηκα να πάω σε έναν φίλο σε ένα ποδηλατάδικο διότι μου λείπουν κάποια εργαλεία, τα οποία δεν αγοράζω γιατί τα χρειάζομαι, του στυλ, λιγότερο από 2 φορές το χρόνο.

Ουσιαστικά αυτά που κράτησα από το αρχικό ποδήλατο είναι ο σκελετός, το πιρούνι/ποτήρια, την αλυσίδα και τον δισκοβραχίωνα. Πήρα τις ρόδες, παλουκόσελο,σέλα, πετάλια από το δικό μου. Αγόρασα τον λαιμό, το πιρούνι και μια μανέτα και χρησιμοποίησα και μια δαγκάνα που είχα.

Τα απαραίτητα εργαλεία για την δουλειά ελάχιστα, ένα 15άρι κατσαβίδι για ρόδες, πετάλια και ένα τριπλό αλεν (το αγαπημένο μου) για τα υπόλοιπα.

Τα έλυσα, το έδεσα και το πήγα και για ένα test drive, αφορμή να δοκιμάσω και το heart rate monitor που μου ήρθε με το πακετάκι.

Untitled

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

