Διάλογοι,Σκέψεις

κόκκινος διάλογος


Σήμερα το πρωί πέρασα από ένα μαγαζί που δουλεύει ένας φίλος, να του πω ένα γειά.

εγώ: Καλημέρα.
αυτός: Τι καλημέρα, με αυτά που συμβαίνουν
αυτός: Τόσο καιρό λέγαν όλοι ότι θα χυθεί αίμα και πρέπει να χυθεί αίμα, για να ξεσηκωθεί ο κόσμος. Να που χύθηκε… και που χύθηκε τι; καθόμαστε και παρακολουθούμε.
εγώ: Δεν καθόμαστε όλοι, κάποιοι κάτι κάνουμε. Υπάρχει μιας κινητικότητα.
αυτός: Αν δεν βρεθεί κάποιος να μπουκάρει να τους γαζώσει όλους δεν θα υπάρξει δικαίωση.
εγώ: Τράβα, εγώ θα πω τα καλύτερα για σένα
αυτός: Είμαι κατά της βίας

εντάξει γαμησέ μας. Ούτε εγώ θα μπορούσα να προβώ σε βίαιες πράξεις εκτός αν το πρόβλημα έφτανε σε απόσταση ανάσας, που και τότε δεν είμαι καν σίγουρος αν απλά θα καθόμουν ακίνητος ή θα προσπαθούσα να αντισταθώ δυναμικά. Αλλά κάνω αυτό το λίγο που μπορώ.

Μπορώ να μιλάω στους χαζούς συγγενείς μου και να τους κάνω να καταλάβουν τι σκατά συμβαίνει, να τους ξυπνήσω τις μνήμες, διάολε τα έχουν ξαναζήσει. Μπορώ να συμμετέχω ενεργά σε διαδηλώσεις. Όλοι κάτι μπορούμε.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

