ότι νάναι,Ιστορίες ανθρώπων

μπαιναρι κοουντ


Αλλάξαμε θέση οι προγραμματιστές,στο γραφείο, μας μάζεψαν και μας έβαλαν στο βάθος, στο δικό μας προσωπικό μπουντρούμι. Ο πελάτης όταν μπαίνει μέσα πρέπει να βλέπει αιθέριες υπάρξεις και γλυκές φωνούλες. Οι δράκοι, με το ψηφιακό θησαυρό είναι κρυμμένοι στα σκοτάδια (ποιητική αδεία, έχουμε άπλετο φως δες μπαλκονόπορτα).

Ήρθε και ένας καινούριος και περιμένουμε ακόμα έναν. Πολιτικά μάλλον τον κόβω για σφαλιάρες. Μπορεί να ψήφισε και ΧΑ, τύπου «για να μάθουν» που ήταν και της μόδας εκεί γύρω στις προηγούμενες εκλόγές. Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν θέλω να των ρωτήσω, φοβάμαι την αντιδρασή μου, σίγουρα από πολιτικές θεωρείες δεν ξέρει το παραμικρό, αυτό είναι προφανές.

Ποτέ δεν ήμουν από εκείνους που βοιάζονται σε συμπεράσματα, παίρνω τον χρόνο μου και απολαμβάνω την διαδικασία όπως απολαμβάνω, αυτή την στιγμή, το φλυτζάνι καφέ που έχω δίπλα μου.

Τουλάχιστον η επόμενη άφιξη είναι δικιά μας.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

