Επικαιρότητα

6η επέτειος


Τις προηγούμενες μέρες κατεβήκαμε ομαδικώς στην Κρήτη για ένα συνέδριο που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Μεσογειακών σπουδών. Είχα να κατέβω στην Κρήτη από το 1999, αν δεν με απατά η μνήμη μου, όπου είχα πάει μια εκδρομή εκείνες τις ξέγνοιαστες εποχές της σχολής.

Εδώ που τα λέμε, ξινή μου είχε βγει εκείνη η εκδρομή από μια άποψη, μιας που χώρισα με μια κοπέλα που μου άρεζε πολύ.

Φάγαμε νερό με τους κουβάδες, δεν έχω παράπονο, και ευτυχώς που μας έκοψε και νοικιάσαμε αμάξι γιατί με την μηχανή θα γυρνάγαμε Αθήνα μάλλον κολυμπώντας.

Έφαγα και στάκα…που όπου το αναφέρω παίρνω πολλά «ίου», εμένα όμως μου άρεσε πολύ. Είχα πάρει τις πατάτες τις τηγανιτές και μπλουμ μέσα στην χοληστερίνη.

Κάπως έτσι «γιόρτασα» εντός πολλών εισαγωγικών και την 6η επέτειο του μπλογκ

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

