Σκέψεις

Αλλαγές


Αγαπητέ κόσμε

Σχεδόν όλες οι τελευταίες αναρτήσεις ξεκινάνε με την ατάκα «Πάει πολύ καιρός που έχω να γράψω κάτι». Είναι λίγο σαν να απολογούμαι. Περίεργο πράγμα οι τύψεις φυτρώνουν ακόμα και εκεί που δεν έχουν κανένα λόγο να φυτρώσουν.

Αυτή την φορά όμως έχουν αλλάξει αρκετά στην ζωή μου, καθώς λίαν συντόμως αναμένονται ακόμα περισσότερες και ριζοσπαστικότερες αλλαγές.

Θυμάμαι πέρυσι τέτοια εποχή που κάναμε πλάκα με την γυναίκα μου ότι αν κάναμε ένα παιδί θα είχε φάση να γεννηθεί με αριστερή κυβέρνηση. Τελικά παιδί θα γεννηθεί (στις επόμενες μέρες), τώρα κατά πόσο η κυβέρνηση είναι έστω και στο ελάχιστο θα φανεί στην πορεία.

Όλοι μου λένε να ξεκουραστώ όσο προλαβαίνω γιατί αλλιώς θα το μετανιώσω, αλλά αφού δουλεύω σε κάτεργο που χρόνος για ξεκούραση. Δεν πειράζει, έτσι και εγώ αποφάσισα αντί να ξεκουράζομαι στο λίγο χρόνο που μου περισσεύει να διαβάζω manga.

Αν οι τύψεις επιμείνουν ίσως γράψω και καμία κριτική για τα 4 που έχω διαβάσει το τελευταίο δίμηνο. Είναι παρεξηγημένο είδος λογοτεχνίας.

Ανυπομονώ πολύ να γνωρίσω το μικρό μου κοριτσάκι.

Με εκτίμηση

Κλασσικό

2 thoughts on “Αλλαγές

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

