Επικαιρότητα,Σκέψεις

Μετατόπιση


Αν κάποιος βάλει στο μεταφραστικό της google την λέξη relocation παίρνει σαν default μετάφραση την λέξη «Μετατόπιση».

Έτσι και εγώ μαζί με την οικογένεια μου (γυναίκα και παιδί) μετατοπίζομαι από την Ελληνική πραγματικότητα στην Βρετανική πραγματικότητα.

Η μικρή επειδή είναι μόνο 10 μηνών, πιθανότατα δεν θα συγκλονιστεί ιδιαίτερα από την αλλαγή.   Η γυναίκα μου, κάνει το όνειρο της πραγματικότητα, βρίσκοντας την δουλειά των ονείρων της και εγώ; Εγώ δεν ξέρω για να πω την αλήθεια πως νιώθω.

Μπήκα κατά μια έννοια με το ζόρι στην αναζήτηση εργασίας. Θα έμπαινα βέβαια αργά ή γρήγορα, ήταν αναπόφευκτο. Η εταιρία όπου εργαζόμουν ως τώρα έχει γίνει σκέτος εφιάλτης κακής οργάνωσης και αδιαφορίας. Λόγο της κατάστασης είχε αρχίσει να φεύγει σημαντικό προσωπικό και τόσους μήνες μετά κάνεις δεν έχει ασχοληθεί με την αναπλήρωσή του παρά μόνο φορτώνουν παραπάνω ευθύνες σε όσους κακός επιλέγουν να παραμείνουν.

Η διαφορά είναι ότι δεν θα έψαχνα δουλειά στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε μια περιοχή που το επάγγελμά μου δεν έχει τρομερή ζήτηση. Βέβαια οι Βρετανοί έχουν το commuting σε διαφορετικές πόλεις λίγο καραμέλα και υποχρεωτικά θα κάνω και εγώ adapt και σε αυτό το κόλπο μετακίνησης πληθυσμών.

Έχει μείνει ένας μήνας ακόμα πριν την ολική μετατόπιση μας και πάρα πολλά να γίνουν. Ελπίζω να βρω μια δουλειά που μου αρέσει όσο μου άρεσε και η προηγούμενη με την μόνη διαφορά ότι θα ήθελα να μου αρέσει αυτή την φορά και ο τρόπος. Προς το παρόν όλοι εδώ πετάνε ένα agile και νομίζουν ότι όλα θα πάνε ρολόι.

Άντε να δούμε.

Φιλιά

Κλασσικό

5 thoughts on “Μετατόπιση

    • και ποιος θα μείνει τελικά πίσω; εγώ δεν ήθελα να φύγω, μου αρέσει εδώ, ακόμα και αν οι δουλειές εκεί έχουν και καλύτερα λεφτά και περισσότερο κωλοβάρεμα

      • Και μένα μου αρέσει περισσότερο στην Ελλάδα, αλλά ας δώσουμε λίγο χρόνο στους εαυτούς μας. Πιστεύω πως αξίζει πολλά το να ζήσεις σε μια άλλη χώρα και ας μην είναι τόσο διαφορετική η καθημερινότητα από τη δική μας στην Ελλάδα.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

